רשת רמי לי משיקה מותג אופנה לתינוקות ב-1.5 מ' ש'

תחת השם: Baby by Rami-Lee, בקונספט של "חנות בתוך חנות"; הדוגמנית איזבל אדלר נבחרה לככב בקטלוג
אפרת אדיר | (1)

רשת האופנה להריון Rami-Lee מתרחבת ומשיקה בימים אלו מותג חדש לאופנת תינוקות Baby by Rami-Lee, בהשקעה כוללת של 1.5 מיליון שקל. המותג החדש יושק ב-24 סניפי הרשת בארץ ובחו"ל בקונספט של "חנות בתוך חנות", ויציג קולקציה של 100 דגמים שיחולקו ל-3 ליינים בסיסיים שיחשפו במהלך העונה הראשונה. עלות פעילויות השיווק להחדרת המותג החדש עומדת על מיליון שקל נוספים. על מנת להחדיר את המותג החדש לתודעת הצרכנים נוקטת רשת רמי-לי במגוון פעילויות שיווקיות, ביניהן פרסום בשלטי חוצות, אתרי אינטרנט, עיתונות ארצית ומגזינים, השקת קטלוג נפרד בכיכובה של הדוגמנית ההריונית איזבל אדלר, העלאה של מיני סייט, שליחת הודעות SMS והפצת ניוזלטר לחברי מועדון לקוחות הרשת. רועי מזרחי, סמנכ"ל פיתוח עסקי של רמי-לי מוסר: "כניסתה של רשת Rami-Lee לאופנת תינוקות נובעת מתוך הרצון שלנו לספק מענה כולל ללקוחותינו, החל מתקופת ההריון ועד כשנתיים לאחר הלידה. המותג החדש פותח במהלך השנה האחרונה, והוא נשען על ערכי הבסיס של המותג Rami-Lee, שמוצב כמותג אופנתי, איכותי, נוח וחדשני במהלך 36 שנות פעילותו". כיום, מונה רשת אופנה להריון Rami-Lee 24 סניפים ברחבי הארץ, בהונגריה ובקפריסין, ונמצאת בבעלותו המלאה של רמי מזרחי כרשת חנויות עצמאית מאז שנת 2001.

תגובות לכתבה(1):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 1.
    שולה 21/04/2011 16:11
    הגב לתגובה זו
    לא להכנס לחנויות הרשת, אופנה חיוורת ומכוערת, חוץ מהדוגמנית אין פריט אחד יפה, תפירה של עזה, שלא לדבר על שירות הלקוחות, אין מענה ואף אחד לא חוזר. מדיניות החזרת מוצרים היא כמו בימי הביניים, ראו הוזהרתן, איך הם קוראים לעצמם בגדי מעצבים לנשים בהריון, לפי הגזרות שלהם הם לא ראו מעולם אשה בהריון.