סמנכ"ל השיווק של תשלובת "עוף טוב" פורש מתפקידו
מיכה גבעון כיהן בתפקיד כשנתיים ופונה לעסקים פרטיים בתחום המזון
מיכה גבעון, (47) סמנכ"ל השיווק של תשלובת "'עוף טוב" הודיע על פרישתו מהתפקיד, לאחר קדנציה של שנתיים. גבעון פונה לעסקים פרטיים ויעסוק, בין השאר, בהקמת מיזם בתחום ארוחות-מוכנות יחד עם קבוצת משקיעים.
בתקופת כהונתו כסמנכ"ל השיווק של עוף טוב, הצליח גבעון להצעיד את התשלובת אל עבר שורת הישגים מרשימים וזאת לאחר שעוף טוב צברה הפסדים עד לשנת 2005. כתוצאה מהישגים אלו, סיימה החברה את שנת 2006 עם מחזור כספי של כ-250 מיליון שקל.
בנוסף, הוחדרו סדרות חדשות לשוק כדוגמת סדרת ה"פרגיות" בקטגוריית המנה העיקרית וכן הרחבת קטגוריית הילדים בסדרת ה- Play Food עם מוצר "כיף חיות" לצד פעילויות קד"מ עם בוב ספוג וגארפילד וכן העצמת קטגוריית המנה הקלה עם מגוון מוצרי פסטרמה בתיבול כפול.