נמרוד הראל נבחר לפרזנטור של כוון קרנות נאמנות

קמפיין הפרסום עולה היום (א') בהשקעה של 300 אלף דולר
שרות Bizportal |

אומן החושים נמרוד הראל, כוכב תוכנית הטלוויזיה בערוץ 10 - "בלתי נתפס", נבחר להוביל את קמפיין הפרסום של חברת "כוון קרנות נאמנות".

קמפיין הפרסום שעולה היום (א') באמצעות פרסום פורמדיה בתקציב של 300 אלף דולר, מלווה בסיסמה: "בלתי נתפס? כנראה שעוד לא ראיתם את הביצועים של כוון".

הקמפיין יעלה בעיתונות הכתובה, אינטרנט, שלוט חוצות, רדיו וכן בחסויות בטלוויזיה.

הראל, שזה לו הקמפיין הראשון שהוא מוביל בעקבות הצלחת תוכניתו בערוץ 10, טוען כי בתוכניתו אין מדובר בכוחות על טבעיים. הוא הדגיש חד משמעית, כי הצלחתו היא תוצאה של עבודה קשה שנמשכה שנים, הדורשת מיומנות והתמחות מיוחדת בכדי להגיע לרמת ביצועים כפי שהוא הגיע אליה.

לכן, החליטו בחברת כוון קרנות נאמנות לבחור בהראל כמוביל הקמפיין שלהם מאחר ותפיסת עולמו והשגיו מבטאים את שיטת העבודה וההצלחה של כוון בהשקעותיה בשוק ההון.

חברת כוון בניהולו של בני מוזס, משקיעה באמצעות 6 קרנות: שתי קרנות אג"ח, שתי קרנות כללי ושתי קרנות חו"ל. הפרסום ישים דגש על התשואות הגבוהות שהשיגו הקרנות בשלוש השנים האחרונות או בשנה האחרונה.

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה