דור אלון וחברת הדיה מתנדבות למלחמה בסרטן
חברת הדיה, לפרסום בנקודות מכירה ותחנות הדלק דור אלון החלו החודש בשיתוף פעולה עם האגודה למלחמה בסרטן.
כך במהלך חודש פברואר ישודר קמפיין, המפנה את הציבור לשירותי ה"טלמידע" של האגודה, לקבלת מידע, חוברות הסברה ולמענה לשאלות על מחלת הסרטן ללא תשלום.
הפרסומת, שאורכה כ-20 שניות, משודרת על משאבות התדלוק במספר תחנות של דור אלון, הממוקמות לאורכו של כביש 6. חברת הדיה, בעלת הזיכיון לפרסום על גבי מסכים דיגיטליים בתחנות התדלוק של דור אלון, העמידה לרשות האגודה 32 משאבות דלק כתרומה בשווי 30 אלף שקל.
עופר גל, מנכ"ל הדיה: "שידור פרסומות על משאבות תדלוק הינו חדשני בישראל. בחרנו בפרסום מסוג זה כיוון שמדובר במיקום אסטרטגי המבטיח בולטות גבוהה וחשיפה ממוקדת לקהל שבוי. הסיוע לאגודה למלחמה בסרטן הוא חלק מהתרבות העסקית שלנו, הרואה בתרומה לקהילה ערך חשוב ביותר. הפרסום בתחנות הדלק הנו שלב אחד וראשון בשיתוף הפעולה עם האגודה, שיימשך גם בעתיד".
מירי זיו, מנכ"ל האגודה למלחמה בסרטן: "מטרת הקמפיין ל"טלמידע" היא להעלות את המודעות למחלה בקרב חלקים נרחבים באוכלוסיה. אנו מודים מקרב לב לחברת הדיה ו"דור אלון" אשר נרתמו ועוזרות לנו להעביר מסרים חשובים אלה לקהל הרחב. מדובר בתרומה חשובה ונדיבה ואנו מקווים שהציבור ייענה ויתקשר כדי לדעת ולהבין יותר על המחלה, גילוי מוקדם, דרכי מניעה וטיפול".