5 מיליון שקל לקמפיין של המסלול האקדמי המכללה למנהל
המסלול האקדמי המכללה למינהל עלה השבוע בקמפיין חדש לרגל פתיחת עונת ההרשמה למכללות ולאוניברסיטאות. הקמפיין, באמצעות יהושע TBWA, בהיקף מדווח של כ-5 מיליון שקל, ימשיך את הקו הפרסומי בו יצאה המכללה בשנת 2006 העוסק בנטוורקינג ובהצלחה המוכחת של בוגרי המכללה בשוק העבודה.
סרטון הפרסומת יציג בשיטות תלת מימד, בוגרים מוכרים של המסלול האקדמי המכללה למינהל המאיישים עמדות מפתח בשוק העבודה. הקמפיין יעלה בטלוויזיה, ברדיו, באינטרנט ובשילוט חוצות ויימשך כשלושה שבועות.
לדברי סלעית גרניט, סמנכ"ל השיווק של המסלול האקדמי המכללה למינהל, "יתרונו הבולט של המסלול האקדמי המכללה למינהל הוא בחיבור הסטודנטים לשטח, הן ברמת הלימודים המשלבים קשר עם התעשיה והן ברמת רשת הקשרים הענפה שהסטודנט רוכש כבוגר המסלול. כ-23 אלף בוגרים הנמצאים בעמדות מפתח בשוק העבודה החל מעורכי דין, רואי חשבון ואנשי תקשורת וכלה באנשי עיצוב פנים, מדעי המחשב ומדעי ההתנהגות מצליחים להמחיש באופן הברור ביותר את הערך המוסף הרב אשר מעניק המסלול לבוגריו".