הצלחה לבאומן בר ריבנאי במצרים עם קמפיין לאריאל

סרטון הפרסומת לאבקת הכביסה אריאל בכיכובה של הסטייליסטית ליאת אשורי יעלה לשידור במצרים עם שחקנית מצרית
אפרת אדיר |

משרד הפרסום באומן בר ריבנאי ממשיך את הצלחותיו בשווקים הבינלאומיים, עם מכירת סרטי פרוקטר & גמבל, שנעשו בארץ, לשימוש בחו"ל.

קמפיין "הקאמרי" של מותג הכביסה "אריאל", בו מככבת הסטייליסטית ליאת אשורי נמכר לפרסום במצרים.

לדברי פירמת הפרסום, בשנים האחרונות מרענן לגלות כי גם בארץ קיימים כוחות יצירתיים, מקצועיים וראויים, אשר מנפקים סרטים איכותיים, שעשו את הדרך ההפוכה לשווקים בינלאומיים.

יצויין, כי סרטוני הקמפיין "כתמי משפחה" ו"הברקוד" של אבקת הכביסה "אריאל" שהופקו על-ידי באומן בר ריבנאי, היו הראשונים שנחלו הצלחה בעולם, הרשימו את משרד הפרסום סאצ'י אנד סאצ'י העולמית, ונרכשו לשימוש ב-11 מדינות במזרח אירופה והבלקן.

לאחרונה, מגמה זו הצליחה לתפוס תאוצה גם במדינות ערב, וכעת, כאמור, סרטון הפרסומת החדש של המותג אריאל, נרכש לשימוש במצרים, אך לא לפני שהכוכבת הישראלית ליאת אשורי הוחלפה במציגה מצרית.

מנכ"ל באומן בר ריבנאי, משה גאון, אומר: "אנו גאים ושמחים על כך שקמפיינים אותם אנו מייצרים עבור חברת פרוקטר & גמבל בישראל, ממשיכים לקבל חותמות איכות בכל העולם. כל קמפיין שזוכה לייצוא מחזק את ההבנה שאין מדובר בתופעה מקרית אלא בשמירה על סטנדרטים גבוהים של העבודה לכל אורך הדרך. נמשיך בשיתוף הפעולה עם אנשי פרוקטר & גמבל במטרה להעלות את הרף מקמפיין לקמפיין".

דניאל שבתאי, מנהל מותגי הכביסה בפרוקטר & גמבל ישראל: "העבודה המצוינת שעושים בבאומן בר ריבנאי היא גורם נכבד בעובדה שמותג "אריאל" הינו מותג הכביסה המצליח והנמכר ביותר בישראל. הסרטונים מצליחים להעביר בצורה יוצאת דופן, ייחודית ולא שגרתית את ערכי המותג של אריאל בארץ וגם בארצות בעלות שפה ומנטליות זרות".

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה