פרטנר הכפילה את הרווח: הסתכם ברבעון ב-162.9 מ' ש'
ענקית הסלולאר פרטנר, דיווחה היום (ד') על תוצאותיה הכספיים לרביעון הרביעי לשנת 2006 ולשנה כולה. מהדוחות עולה כי בשורה התחתונה, הרווח הנקי של החברה הכפיל את עצמו, והסתכם ברבעון הרביעי השנה בכ-162.9 מיליון שקל, זאת בהשוואה לרווח נקי של 83.3 מיליון שקל ברבעון המקביל בשנת 2005. הרווח הנקי בשנת 2006 כולה הסתכם ב-682.3 מיליון שקל (161.5 מיליון דולר), או 4.41 שקל לתעודת ADS או למניה (1.04 דולר לתעודת ADS או למניה).
ההכנסות של החברה הסתכמו בשנת 2006 בכ-5.6 מיליארד שקל, זאת בהשוואה להכנסות של וברבעון הסתכמו ההכנסות בכ-1.44 מיליארד שקל, גידול של כ-14% בהשוואה להכנסות של 1.26 מיליארד שקל ברבעון המקביל בשנת 2005.
ה-EBITDA הסתכם השנה בכ-1.85 מיליון שקל (437.9 מיליון דולר), המהווה 33.0% מסך ההכנסות. ברבעון הרביעי הסתכם ה-EBITDA בכ-461.7 מיליון שקל (109.3 מיליון דולר).
בהמשך למדיניות חלוקת הדיווידנד עליה החליטה מועצת המנהלים לשנת 2006, החליטה מועצת המנהלים לאשר חלוקת דיווידנד במזומן בסכום של 1.28 שקל למניה (בסכום כולל של 200 מליון שקל בקירוב) למחזיקי מניות בתאריך 20 בפברואר, 2007. הדיבידנד ישולם ב-6 במרץ, 2007. סך תשלום הדיווידנד לשנת 2006 יהיה כ- 410 מיליון שקל.
פרטנר גם הודיעה כי בסוף שנת 2006 עומד מספר מנויי הדור השלישי שלה על 276,000 בקירוב, המהווה 10.3% מסך בסיס המנויים.
בהתייחסו לתוצאות שנת 2006, אמר דוד אבנר, מנכ"ל פרטנר: "2006 הייתה עוד שנה מצוינת לפרטנר. ברצוני להודות לקודמי בתפקיד, המנכ"ל לשעבר ומייסד החברה, מר עמיקם כהן, על מנהיגותו המעולה, תמיכתו ועזרתו בשנת 2006".
"ב-2006 המשכנו להגדיל את בסיס מנויי הדוח השלישי, המהווה כעת יותר מ-10% מסך המנויים. מנויים אלה נהנים ממגוון רחב, הולך וגדל, של שירותי הדור השלישי וממכשירי קצה מצוינים. המנויים שלנו יכולים גם ליהנות מיישום ברוב מרכזי האוכלוסייה במדינה, של יכולות רשת ה-HSDPA, המאפשרת חוויה ייחודית של גישת אינטרנט אלחוטית ומהירה."
"אנו צופים כי עוצמות הליבה של פרטנר תאפשר לנו להמשיך ולהרחיב את בסיס המנויים ולייצר ערך לבעלי המניות שלנו. הנכסים האלה ישמשו אותנו בשעה שאנחנו מרחיבים את מגוון השירותים שאנו מציעים ללקוחותינו. כעת, כאשר בידנו הרישיונות לתמסורת ורישיון מפעיל פנים ארצי שהוענקו לנו, כבר עשינו את הצעדים הראשונים בדרכנו להציע ללקוחות מגוון רחב של שירותי תקשורת מעולים".