אדום אדום של תנובה יוצרת שפת סימנים לטיפול בבשר

משתמשת באייקונים המשולבים באריזות המוצרים ומסבירים איך לטפל בנתח
שרות Bizportal |

תשלובת בקר תנובה, משווקת מותג בשר הבקר הטרי "אדום אדום", יוצאת מהלך שיווקי נוסף במוצרי השירות העצמי, ומשלבת על גבי אריזות המוצרים אייקונים הכוללים את מירב המידע וההנחיות הנחוצים לטיפול בנתחי הבשר השונים.

האייקונים כוללים הצגה ויזואלית של נתחי בשר הבקר הטרי השונים המוצעים לציבור, כשלצד כל נתח מוצג המידע אודותיו, כגון שיטות בישול מומלצות לכל נתח, משך זמן הבישול והצלייה ועוד. כל הנחייה כוללת הסבר מילולי ומלווה באיור מתאים.

האייקונים מוצעים עבור מגוון הנתחים הרחב של "אדום אדום" ובכללם: סינטה, אנטריקוט, נתחי פרימיום מובחרים, צלעות פילה ועוד. לצד שילובם על גבי האריזות, יוצבו גם פוסטרים עם ההסברים ברשתות השיווק ויחולקו חינם חוברות הסבר.

"אדום אדום נושאת על דגלה את שיפור השירות לצרכן והנחלת ידע בתחום הבשר כיעד מרכזי ונוקטת לשם כך במירב האמצעים לתרום לטיפול יעיל קל ונוח בבשר", מסר רועי הראל, מנהל שיווק תשלובת בקר תנובה. "בהצבת האייקונים על גבי אריזות המוצרים וכן בשלטים וכחוברות מידע ברשתות, אנו מנחילים למעשה שפה אחידה לטיפול ושימוש בבשר, שתסייע ללקוחותינו במלאכת העיסוק בבשר באמצעי נוח, ברור ונגיש".

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה