התוכן השיווקי הגיע גם להצגות התיאטרון
התוכן השיווקי פורץ את גבולות הטלוויזיה ומגיע אל הצגות התיאטרון. כך, הגרנד קניון בחיפה ייקח חלק פעיל ואינטגרלי בהצגה "גלי חום" שמציגה בתיאטרון חיפה.
"גלי חום" היא הצגה על טהרת הנשים והנשיות, וככזו ההתרחשות בה הינה בקניון. מתוך כך, החליט הגרנד קניון בחיפה להשתתף בהצגה באמצעות תפאורה מיוחדת שתעוצב על הבמות ברחבי הארץ.
כמו כן, את ההצגה יקדים סרטון, שיצולם בגרנד קניון ויתפקד כפתיח.
יצויין, כי ההצגה שמקורה מארה"ב רצה מזה 4 שנים ברחבי אמריקה וגם שם נעשה שיתוף פעולה זהה ברמת התוכן השיווקי וההצגה נערכת בחנות הכלבו המוכרת "בלומינגדיילס".
לדברי ישראל סביון, מנכ"ל הגרנד קניון: "בשנים האחרונות אנו עדים לכך שתוכן השיווקי נכנס לכל אחד מערוצי המדיה, כשחקן מרכזי וחשוב בתחום השיווק. אנו רואים בתיאטרון חיפה ובהצגה "גלי חום" שותף אסטרטגי חשוב, היות וההצגה תרוץ בכל חלקי הארץ ויחד עם הסרטון המקדים תחשוף את הגרנד קניון בפני קהלים מגוונים".
בין חנויות הגרנד קניון שייקחו חלק בתוכן השיווקי של ההצגה: המשביר החדש לצרכן, אינטימה, צומת ספרים, אופטיקנה, גולף & קו, טויס אר אס, אופיס דיפו, סופרפארם, תיק ותיק, אלדו, הלב הכחול, סבון של פעם, ארומה, אישה אישה, זארה, פול אנד בר, ml, מיכל נגרין, אופיס דיפו ועוד.