IXI משיקה בגרמניה את שירות ה-ICQ למכשירי ה-OGO

אוכלוסיית המשתמשים בתוכנת ה-ICQ בגרמניה מונה כ-7 מיליון משתמשים. בנוסף, החלה IXI לשווק את מכשירי ה-OGO בקניה - אפריקה
דותן לוי |

חברת IXI מובייל המפתחת ומייצרת את מכשיר ה-OGO, וחברת ICQ השיקו בגרמניה את שירות תוכנת המסרים המיידיים במכשירי ה-Ogo המספקים פתרונות להעברת מסרים מיידיים.

שירותי ה-ICQ יתווספו ליישומי האי-מייל, עדכוני האינטרנט (RSS) ושירות הגלישה ברשת הקיימים במכשירי Ogo. למעשה, השקת השירות החדש פונה לקהל יעד של צעירים שהם עיקר המשתמשים בתוכנת ה-ICQ. בגרמניה מונה קהילת ה-ICQ כ-7 מיליון משתמשים.

אוריי גיליאם, מנכ"ל ICQ, ציין: "אנחנו שמחים על ההזדמנות להשיק את השירות עם IXI, על פלטפורמת ה-Ogo שלהם. אנחנו מאמינים שקיימת כאן הזדמנות ייחודית, עם השקת השרות בגרמניה, בשוק הגדול ביותר של משתמשי ICQ. יש לנו שם מותג חזק וקהל צעיר ונאמן של משתמשים".

בנוסף, החלה IXI לספק את מכשירי ה-Ogo בקניה, שישווקו על ידי ספק שירותי האינטרנט הגדול במדינה - חברת Online Wananchi.

החברה תציע ללקוחותיה את שירותי המובייל דטה, המאפשרים נגישות לאינטרנט ללקוחות Ogo. שירותי האינטרנט הניידים של מכשיר ה-OGO של IXI מובייל עוקפים את מגבלות התשתית, ומאפשרים לספקי ISP בקניה להציע גישה לאינטרנט ולאפליקציות מובילות כמו מסרים מיידיים ואי-מיילים מבלי הצורך במחשבים או חיבור תשתית קווית.

אנדרה אליס, מנכ"ל בלו-טק אפריקה, השותף המפיץ של IXI בקניה ציין: "הביקוש לפתרונות מובייל דטה מבוססי אפליקציות גובר בקצב דרמטי בכל רחבי אפריקה ובקניה. עם זאת, ההצלחה של פתרונות אלה תלויה בפשטות ההפעלה והשימוש, ברלוונטיות של האפליקציות, בתמחור ובתמיכה. במכשיר Ogo והפלטפורמה התומכת שלו אנחנו רואים שילוב של כל האספקטים הללו, מה שהופך אותו לפתרון המובייל מסג'ינג האופטימלי עבור קניה".

נזכיר, כי לפני כשנה חתמו IXI מובייל וחברת Israel Technology Acquisition Corporation הסכם לפיו חברה בת בבעלות מלאה של ITAC תתמזג עם IXI מובייל, כך ש- IXI מובייל תשרוד את המיזוג ותהפוך לחברה בת בבעלות מלאה של ITAC. עם השלמת המיזוג, ITAC תשנה את שמה ל-IXI Mobile, Inc. ו-IXI Mobile תשנה את שמה ל- IXI Mobile (USA), Inc.

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה