קמפיין טלוויזיה ראשון למכללה האקדמית עמק יזרעאל
המכללה האקדמית עמק יזרעאל יוצאת במהלך שיווקי כולל לקראת שנת ההרשמה החדשה. המהלך, בהשקעה של כ-1.5 מיליון שקל, כולל קמפיין טלוויזיה, שלטי חוצות ועיתונות. קמפיין הטלוויזיה, באמצעות משרד הפרסום JWT, מציג אנימציה ציורית בליווי לחן מיוחד שהופק עבור הסרטון תחת הסיסמה: "המכללה האקדמית עמק יזרעאל - עמק האפשרויות הבלתי מוגבלות" וישודר בערוצים 2 ו-24.
לדברי המכללה, הקמפיין מדגיש את יתרונה של המכללה כחממה אקדמית המאפשרת לכל סטודנט למצות את הפוטנציאל הטמון בו ולממש את יכולותיו במהלך הלימודים ואחריהם, עם השתלבותו בשוק העבודה.
ענת גרנר, מנהלת השיווק המכללה האקדמית עמק יזרעאל: "בחירת מוסד אקדמאי היא למעשה ההחלטה העצמאית החשובה הראשונה שעל צעירים לבצע בנוגע לעתידם. ממחקרים שערכנו עלה, כי הלימודים נתפסים כמסלול להתפתחות אישית וככלי לבניית העתיד. הלימודים יובילו לקריירה שבאמצעותה יוכלו הצעירים להגשים את עצמם. בשלב בו הם תרים אחר המוסד האקדמאי המתאים להם הם מבקשים מקום לימוד בו יוכלו להשתלב בחיים סטודנטיאלים עשירים ומאתגרים. המכללה האקדמית עמק יזרעאל הינה מקום כזה, מקום המשלב רמה אקדמית גבוהה עם חווית לימודים ייחודית".