שלמור אבנון עמיחי יטפל בתקציב הפרסום של סימילאק
זאת לאחר 8 שנות פעילות משותפת עם יהושע TBWA
חברת תחליפי החלב סימילאק מעבירה, בימים אלה, את תקציב הפרסום שלה למשרד הפרסום שלמור אבנון עמיחי. זאת לאחר כ-8 שנות פעילות עם יהושע TBWA.
תחליפי החלב סימילאק, הנן פרי פיתוח של מעבדות ABBOTT - חברת תרופות אמריקאית מהמובילות בעולם, ומשווקת בישראל בלעדית על-ידי חברת פרומדיקו.
במהלך 2006 עמד התקציב על 3.329 מיליון דולר, עפ"י נתוני יפעת בקרת פרסום (מחירי מחירון).