אופטיקנה חתמה על הסכם הפצה בסך של כ-80 מיליון ש'

אופטיקנה תשווק לראשונה את כל 10 מותגי העל של משקפי השמש בחנויות הרשת. תמכור כ-100 אלף זוגות משקפיים. בין המותגים: ווג, פראדה, ריי-באן וורסאצ'ה
עפרה ברון |

רשת אופטיקנה חתמה היום על הסכם הפצה במסגרתו היא תשווק את כל עשרת מותגי העל של משקפי השמש בחנויות הרשת. במסגרת ההסכם, ששוויו כ-80 מיליון שקל תשווק הרשת כ- 100,000 זוגות במהלך העונה הקרובה.

לאור התחייבות הרשת לחברות הבינלאומיות ימכרו את כל המותגים בהנחה של 30% על דגמי שנת 2007.

עשרת המותגים אותם תשווק הרשת כוללים את: ווג, פראדה, רייבאן, ורסאצ'ה, דולצ'ה וגבאנה, שאנל, מיו-מיו,בולגרי גוצ'י וארמני.

לדברי מאיר רסין מנכ"ל רשת אופטיקנה: "הרשת חתמה על הסכם הפצה ומתחייבת למכור כ- 100 אלף זוגות משקפי שמש מהמותגים מהמובילים בעולם בסכום של כ-80 מיליון שקל.

רסין ציין כי "מטרת המהלך החדש הינה לאפשר לצרכן לרכוש כבר בתחילת העונה מותגים מובילים של משקפי שמש נחשקים במחירי סוף עונה, כך שהצרכן הממוצע יוכל להרשות לעצמו רכישה של יותר מזוג משקפיים אחד".

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה