האיגוד הישראלי ליח"צ מבקש מהמפרסמים להשתתף בתחרות

בפנייה מציע האיגוד למפרסמים לתת חסות על העבודות שיוגשו ללא נציגות של משרד יחסי הציבור. זאת לאור התנהגות המפרסמים בתחרות "קקטוס הזהב"
אפרת אדיר |

"הגישו עבודות גם לתחרות האריה השואג בחסותנו", כך פונה איגוד יחסי הציבור והדוברות למפרסמים בישראל, ומציע להם להשתתף בתחרות "האריה השואג" של ענף יחסי הציבור והדוברות ללא נציגות של משרדי היח"צ.

הפנייה באה בעקבות הידיעה שפורסמה בשבוע שעבר על החלטת חברי איגוד המפרסמים, בראשות היו"ר ירון דור, להגיש עבודות לתחרות "קקטוס הזהב" של ענף הפרסום, גם אם משרד הפרסום שלהם החליט שלא לקחת חלק בתחרות.

יצויין, כי משרדי יחסי הציבור הגדולים והמובילים בענף, כמו רן רהב, שלמור-שרף ובר תקשורת, נמנעים מדי שנה מהלשתתף בתחרות.

בצעד חסר תקדים מציע, כאמור, האיגוד הישראלי ליחסי ציבור ודוברות למפרסמים בישראל להגיש עבודות לתחרות "האריה השואג" שתתקיים בחודש יולי השנה בתיאטרון הקאמרי בתל אביב.

לדברי סילביה בית הלחמי, יו"ר האיגוד הישראלי ליחסי ציבור ודוברות, "מבחינתנו התחרות הזו פתוחה לכל אלה העוסקים בענף הפרסום ויחסי הציבור. נשמח לקבל עבודות ראויות לתחרות המסורתית שלנו. חבל שיהיו מפרסמים שמכל סיבה שהיא יחליטו לא להגיש עבודות על קמפיינים מוצלחים. יש להם אצלנו במה מאוד מכובדת בדמות תחרות האריה השואג. התחרות הינה הזדמנות ייחודית לריכוז תשומת לב ראשי המגזר הציבורי והעוסקים בתחום התקשורת לעשייה המקצועית שבו, והן כמנוף להמשך חיזוק מעמד ענף יחסי הציבור בישראל".

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה