גולדסטאר משיקה מהדורה מוגבלת עם בר להרכבה עצמית

ההשקעה במהלך עומדת על למעלה מ-750 אלף שקל; בירה גולדסטאר תופסת נתח שוק של 30% משוק הבירה
שרות Bizportal |

חברת המשקאות טמפו יוצאת במהלך שיווקי לחודש ינואר, במסגרתו תשווק בירה גולדסטאר במארז שישייה עם עם מוצרים נלווים המתאימים לבר, תחת השם: Bar Collection.

כל מארז בירה יכיל 6 תחתיות גולדסטאר, פותחן ברמן מקצועי או מגבת בר של גולדסטאר.

בירה גולדסטאר היא הבירה הנמכרת בישראל בכלל ובברים כבירת חבית בפרט, עם נתח שוק של 30% משוק הבירה.

לדברי סער אמיר, מנהלת מותג גולדסטאר, "כמותג הבירה המובילה בישראל אנו פועלים לקרב את הצרכן לחווית שתיית הבירה. הפעם אנו מנסים להביא את חווית הבר השכונתי לסלון הביתי. בשנה האחרונה שיווקנו מהדורות מיוחדות של בירה גולדסטאר מהחבית, באריזה ייחודית - GOLDSTAR GENUINE DRAFT, במטרה להעמיק את חוויית שתיית הבירה מחבית לצרכנים אוהבי בירה".

מארז ה-Bar Collection יימכר ברשתות השיווק ובחנויות המובחרות במחיר זהה לשישיית בירה בסכום ממוצע של 30 שקל.

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה