פלאפון ממשיכה במחווה לספורט בהשקעה של 3 מיליון שקל
חברת הסלולר פלאפון עולה הערב (א') בקמפיין מחווה לספורט תחת הסיסמא: "עולם שכולו ספורט". הקמפיין בהיקף של 3 מיליון שקל, יעלה בטלוויזיה ובעיתונות באמצעות פרסום אדלר חומסקי ורשבסקי למשך כשלושה שבועות.
סרטון הטלוויזיה שצולם בארץ, מלווה בשיר the wind mill of your mind ובויים על ידי רני כרמלי.
הקמפיין הינו חלק ממהלך "פלאפוןספורט" באמצעותו מובילה פלאפון את עולם הספורט בסלולר. כחלק מהמהלך שידרה פלאפון בשנתיים האחרונות את משחקי נבחרת ישראל וליגת העל בכדורגל כמו גם את המונדיאל, טורניר ווימבלדון ואירועי ספורט מרכזיים מכל הענפים.
כמו כן, לאחרונה חתמה פלאפון על הסכם אסטרטגי עם ערוץ הספורט, הבעלים של ערוצי הספורט המובילים בישראל ספורט 5 וספורט 5+, במסגרתו תשדר באופן בלעדי בסלולר בשלוש העונות הקרובות את כל תכני הספורט המרכזיים שנרכשו על-ידי ערוץ הספורט. טלי קידר, מנהלת אגף תקשורת שיווקית בפלאפון ציינה, כי "על פי מחקר שהזמינה פלאפון ובוצע על-ידי מכון המחקר ברנדמן, 37% מכלל מנויי הסלולר בארץ מעוניינים לצפות בשידורים ועדכוני ספורט באמצעות המכשיר הסלולרי, וזאת בשל המענה לצורך האמוציונלי להתעדכן באופן מיידי בכל דבר הקשור לקבוצה האהודה".