ימי שפעת: קמפיין של 2.5 מיליון שקל לקלגרון
רפא תעלה בקמפיין בחסויות למזג האויר בטלוויזיה וברדיו
חברת התרופות "מעבדות רפא" מעלה לרגל החורף קמפיין למותג "קלגרון", בהשקעה של כ-2.5 מליון שקל, תחת הסימסא "למה לסבול מכאבי גרון? קלגרון וקל בגרון". הקמפיין יכלול חסויות למזג אוויר, טלוויזיה ורדיו.
"קלגרון" הנו אחד המותגים המובילים כיום בתחום מוצרי ה- OTC להקלה על כאבי גרון, עם נתח שוק של כ- 36% בשוק בתי המרקחת והפארמים. הסדרה מציעה כיום 7 מוצרים שונים- טבליות מציצה, קלגרון פורטה, אריזת מיקס של טעמים וקלגרון תרסיס.
קרדיטים: במאי: גדעון שניר, הפקה: עמרי פז לטלעד