סלקום בשת"פ עם הסטארט-אפ הישראלי "הינג'י"

משיקה שירות "תן ת'שיר" - זיהוי שירים ברדיו ובטלוויזיה והורדתם ישירות למכשיר הסלקום
שרות Bizportal |

חברת הסלולר סלקום משתפת פעולה עם הסטארט-אפ הישראלי "הינג'י" ומשיקה שירות חדש בשם: "תן ת'שיר", המאפשר זיהוי שיר ברדיו או בטלוויזיה והורדתו ישירות למכשיר הסלקום.

המעוניינים בשירות צריכים לשלוח את תדר תחנת הרדיו או ערוץ הטלוויזיה שבחרו (לפי רשימה המתפרסמת במוקדי השירות) לקוד 4144 ולקבל למכשיר הסלקום את שמות השירים שנוגנו באותו הזמן. ניתן גם להוריד את השירים מקטלוג המוסיקה של סלקום.

לדברי החברה, השירות החדש מקצר משמעותית את תהליך חיפוש ורכישה של תכנים דרך הרשת הסלולרית לזמן הורדה בשני קליקים.

השירות מבוסס, כאמור, על טכנולוגיה שפיתחה חברת הסטארט-אפ "הינג'י". החברה הוקמה על-ידי אופיר פז, אייל כץ, אשר הולצר ואיתמר מור, ועוסקת בפיתוח טכנולוגיה לזיהוי שירים וחיפוש אסוציאטיבי.

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה