לוח YAD2 משקיע 2 מיליון שקל במסע פרסום בטלוויזיה

הקמפיין, תחת הסיסמא: "הופכים את המחסן למזומן"; האתר הצליח להתברג לרשימת 15 האתרים המובילים בישראל לפי סקר TIM האחרון
אפרת אדיר |

לוח המכירות YAD2 הושק במאי 2005 ומאז הספיק לנהל מספר מסעות פרסום אגרסיביים, והצליח להתברג לרשימת 15 האתרים המובילים בישראל. זאת, על-פי סקר החשיפה האחרון של TIM טלסקר.

לדברי מנהלי האתר, לאחר מסעות המיתוג של הלוח וההצלחה להקנות הרגלי צריכה ללמעלה ממיליון משתמשים שונים בחודש, החליטו בהנהלה לצאת במסע פרסום והסברה רחב היקף, תחת הסיסמא: "הופכים את המחסן למזומן" ובהשקעה של 2 מיליון שקל.

במסגרת הקמפיין, יוצע לציבור הגולשים לפרסם למכירה, ללא תשלום, מוצרים שאינם בשימוש ומאוחסנים לרוב במחסן הביתי. "לכל אחד יש בבית מוצרים שאין להם שימוש", מסביר שון תל, מנכ"ל האתר ובעליו, "אנו מדגישים בפני קהל הגולשים שהגיע הזמן להיפטר מהם ולעשות קצת כסף מהצד. תמיד יימצא מישהו שמחפש בדיוק את מה שהגולש רוצה למכור, לכן הדינמיקה של האתר והטראפיק הגדול, מייצרים הזדמנויות מעולות לקונים ולמוכרים".

הקמפיין הופק על-ידי "ערן בירן הפקות" ויכלול חבילת תשדירים בערוץ 2 בטלוויזיה, לצד קמפיין חוצות ואוטובוסים, דיוור ישיר וקמפיין אינטרנט.

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה