חברת eztriplan תשקיע כ-3 מיליון דולר בפיתוח חדש

מדובר מערכת מידע חכמה לתכנון טיולים באינטרנט בעלת בינה מלאכותית אשר ביכולתה ללמוד את העדפות הגולש ולהציע לו את הטיול המתאים לו ביותר. המטרה היא שיתוף פעולה עם גופי אינרנט עולמיים
דנה פרידלנדר |

חברת eztriplan הישראלית תשקיע במהלך 2007 כ-3 מיליון דולר במערכת הייחודית שפיתחה לתכנון טיולים באינטרנט על ידי על פי מאפייניו האישיים של הגולש. ההשקעה תתבצע על מנת להתאים את המערכת לשיתוף פעולה אסטרטגי עם אחד מגופי האינטרנט העולמיים, והפיכתה למערכת מובילה בתחום התיירות המקוונת העולמית.

החברה פיתחה מערכת מידע חכמה לתכנון טיולים באינטרנט בעלת בינה מלאכותית אשר ביכולתה ללמוד את העדפות הגולש ולהציע לו את הטיול המתאים לו ביותר. לדברי אריאל רוטשטיין מנכ"ל החברה: "מדובר בבשורה משמחת לצרכני התיירות העולמית באינטרנט. עולם התיירות המקוונת משנה כיוון ויאפשר גישה נוחה, מהירה ופשוטה לאיסוף מידע עדכני לתכנון טיולים בארץ ובעולם".

מערכת האתר משמשת ככלי עבודה פשוט ונח לגולש הפותר אותו מהצורך לנדוד בין עשרות אתרים ומקורות מידע שונים על מנת לתכנן טיול ויוצרת ממשק המאפשר את תכנון הטיול על כל מרכיביו באופן המהיר ביותר – יעדים, מסלולים, אתרי תיירות, הזמנת מלונות, מסעדות ועוד. מערכת המידע באתר תאפשר הורדת מידע לפאלם, גלישה והזמנות מהמכשיר הסלולארי ויצירת קהילת מטיילים להחלפת אינפורמציה בנושא טיולים.

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה