חברת FRS מקב' פורמולה ויז'ן מתמזגת עם ויז'ן-קסיו
חברת FRS מקבוצת פורמולה ויז'ן, הודיעה היום, כי היא מתמזגת עם חברת ויז'ן-קסיו, שתי החברות מתמחות במתן פתרונות תוכנה וחומרה לחנויות ולרשתות קמעונאיות. החברה הממוזגת שבשליטת פורמולה ויז'ן תימנה כ-60 עובדים ותחלוש על מעל 4000 עמדות מכירה בשוק הקמעונאי המקומי. שם החברה החדשה ומיתוגה יפורסמו בקרוב.פתרונותיה וניסיונה של FRS בלקוחות גדולים ובפעילות בינלאומית, ביחד עם שרות, ופתרונות מתאימים לשוק ה-SBM שמביאה עימה ויז'ן קסיו, יוצרים גוף משמעותי בשוק המקומי עם מגוון פתרונות רחב. לדברי עופר ויזר, מנכ"ל FRS והחברה הממוזגת: "בשנה האחרונה בחנו אפשרויות שונות להרחבת פעילות FRS בשוק המקומי לשם חיזוק הבסיס לפעילותינו הבינלאומית באירופה, ובחרנו בויז'ן-קסיו כשותפה לתהליך המיזוג. לויז'ן-קסיו יכולות מוכחות בתחומים קמעונאיים, בהן אין ל-FRS נכון להיום פעילות. בשנה האחרונה נכנסה FRS לשוק ה SMB ( Small MediumBusiness ) בארץ ובחו"ל, לאחר שנים של פעילות בקרב רשתות גדולות. ויזר מציין, כי בשוק ה-SMB נדרשת ללקוחות פיתרון מלא -ממרכז רשת ועד קופות. באמצעות המיזוג ניתן להשתמש בתוכנת מרכז הרשת של ויז'ן יחד עם פתרונות FRS. אבי בן יצחק מבעלי קסיו-ויז'ן הוסיף "אנו משוכנעים כי החיבור בין החברות הוא מהלך אסטרטגי שימנף את פעילותם העסקית של כל אחד מהצדדים. ל-FRS יש את הגיבוי המשמעותי של קבוצת פורמולה ויז'ן וכן ידע וניסיון עם לקוחות גדולים בתחומי הקמעונאות המסורתית, בארץ ובחו"ל, דבר הנדרש לנו – המיזוג יאפשר לנצל תשתיות אלו כעת גם לטובת הפתרונות המוכחים של קסיו-ויז'ן". FRS פועלת כיום עם תוכנת ProfitAge.Net במגוונן ורטיקלים בארץ ובחול ובכלל זה בענף תקשורת , המזון, המשתלות, קוסמטיקה, עשה זאת בעצמך (DIY) ועוד. בין לקוחותיה בארץ נמנים James Richardson, ניו-פארם,אפריל, ACE-קנה ובנה, רשת זמן אוויר, ועוד לחברה מספר לקוחות במרכז אירופה.בין לקוחות ויז'ן קסיו נמנים סונול, רשת ארומה, קפה הלל, רשת רולדין, PIZZA HUT, KFC, בורגראנץ,מיני ישראל, אתר החרמון, קניון ארנה , ועוד.