מורן אטיאס מככבת בקמפיין של משרד התיירות באיטליה

זאת לאחר שדוגמנית נוספת, בר רפאלי, נרתמה לעידוד התיירות בישראל ביריד התיירות הבינלאומי שנערך בלונדון
אפרת אדיר |

בקמפיין רדיו חדש של משרד התיירות, העולה בימים אלה באיטליה, נשמע קולה של הכוכבת מורן אטיאס המזמינה את האיטלקים לבקר בים המלח וליהנות מסגולות המרפא שלו.

לצד קמפיין הרדיו, צפוי לעלות גם קמפיין באתרי אינטרנט איטלקיים ולהתרחב לעיתונות הכתובה ולטלוויזיה.

כמו כן, פתח משרד התיירות בארץ לרשות האיטלקים אתר אינטרנט מיוחד בו יימכרו חבילות נופש של יופי ובריאות.

אטיאס נרתמה לקמפיין בהתנדבות מלאה, כשם שהדוגמנית הבינלאומית בר רפאלי סייעה אף היא לשר התיירות לקדם את הנופש בישראל במסגרת יריד תיירות בינלאומי שנערך בלונדון בחודש האחרון.

מורן אטיאס: "כשמשרד התיירות פנה אליי בבקשה לעזור להביא תיירים איטלקים לישראל, זה היה נראה לי טבעי, וחלק ממה שאני ממילא עושה בחיי היום יום. בכל תוכנית טלוויזיה ובכל ראיון אני תמיד מדברת על ישראל, ומזמינה אנשים לבקר. אפילו מוניצ'לי, הבמאי שעבדתי איתו עכשיו, אמר שיגיע לישראל לחופשה. הרבה פעמים שואלים אותי על הטרור במדינה, והדיון הופך לפוליטי. במקרים כאלה אני תמיד משתדלת להסביר את הרצון של כולנו לשקט, ומסבירה שהערך של כל ישראלי הוא חיים".

שר התיירות, יצחק הרצוג, כתב לאטיאס מכתב תודה לאות הוקרה על השתתפותה במבצע. "אין לי ספק כי הקמפיין בו נטלת חלק, בלי לבקש תמורה, יהווה תמריץ חשוב לאיטלקים רבים להגיע לישראל", כתב הרצוג לאטיאס, "כדוגמנית וכשחקנית בינלאומית את מייצגת את הישראלים הזוכים להצלחה בעולם, אך לא שוכחים מהיכן הם התחילו את דרכם".

עד שנת 2000 הגיעו מאיטליה לישראל מדי שנה כ-175 אלף תיירים. בעקבות האינתיפאדה צנח מספרם משמעותית, והגיע בשנים הקשות עד ל-20 אלף בלבד, אך החל מ-2004 החלה עלייה הדרגתית. מנכ"ל משרד התיירות, נחום איצקוביץ, מעריך כי השנה יעמוד מספר התיירים מאיטליה על 73 אלף לפחות, למרות המלחמה. "אנחנו מקווים שהקמפיין החדש יעלה את מספרם אף יותר", אמר איצקוביץ.

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה