סמסונג במיזם אינטרנטי באתר הבילויים "לילה"
קבוצת "לילה", המוציאה לאור של המגזין ומפעילת אתר הבילויים, לוקחת את האינטרנט לאפיקים חדשים ומפיקה שידורים מקוונים בשידור חי.
לשם כך, חברה לספקית מכשירי הסלולר "סמסונג", אשר בבעלות אילן בן-דב וצילמה את המתרחש מאחורי הקלעים של סרט הפרסומת החדש בכיכובה של הדוגמנית בר רפאלי. את השידור הנחה הסטייליסט מושיק גלאמין והוא נבנה במתכונת ריאליטי הכוללים קטעי ראיונות עם אנשי הסט.
שיתוף פעולה נוסף עם "סמסונג" כלל סיקור של המסיבה שהתרחשה מיד בתום צילומי הפרסומת ממועדון "האומן 17", בהשתתפות הקאסט. לדברי מנהלי האתר, צוותי "לילה" פרסו במקום מצלמות מיוחדות וניידת שידור ששלטה בכל חלקי המועדון על מנת להעביר לגולש את חווית המסיבה היישר למחשבו האישי, בדיוק כמו שידור ברודקאסט.
מנתונים שמסר האתר, בסך הכל צפו בשידור החי של צילומי הפרסומת עם בר רפאלי, 180,000 גולשים ו-120,000 גולשים צפו בשידור החי של המסיבה. ב"לילה" צופים להגיע ל-500,000 גולשים בשידורים בחוזרים המופיעים באתרים "לילה" ו"תפוז".