שחקן חדש בקטגוריית השעונים - חברת האופנה "מנגו"

חברת ד.א. סוכנויות תשווק את שעוני "מנגו" בישראל; תשקיע 2 מיליון שקל בהחדרת המותג לשוק המקומי
אפרת אדיר |

חברת "ד.א סוכנויות", המתמחה בייבוא ושיווק מותגי שעונים, תכשיטים ומשקפי שמש בינלאומיים לשוק הישראלי, קיבלה בימים אלה מחברת "סווטש גרופ" העולמית את הזיכיון הבלעדי לייבוא ושיווק של שעוני "מנגו" בארץ. קולקציית שעוני "מנגו" המושקת בימים אלו היא הראשונה למותג בעולם, כחלק ממגמה הולכת וגוברת של כניסת מותגי ובתי האופנה הגדולים לשוק שעוני האופנה. הקולקציה מונה כ-100 דגמים, מתוכם יגיעו לישראל כ-30 דגמים. השעונים בקולקציה מעוצבים ברוח המותג ובהתאם לטרנדים המובילים באופנה העולמית. החדרת שעוני "מנגו" לשוק המקומי תעשה בהשקעה של 2 מיליון שקל ותלווה בקמפיין מודעות פרסום בעיתונות. השעונים יימכרו בטווח מחירים של 519 שקל עד 1,029 שקל בחנויות השעונים המורשות ברחבי הארץ וכן בשתיים מתוך 9 חנויות "מנגו" בישראל בשלב הראשון. לדברי החברה, עד סוף שנת 2007 צפויים השעונים להימכר בכל חנויות המותג בארץ. לדברי אמיר הלפרין, מנכ"ל ד.א. סוכנויות: ""מנגו" הינו מותג אופנתי טרנדי מהמובילים בעולם והוא תואם ומשלים את קו המותגים הבינלאומיים שלנו, הפונה בעיקר לצעירים מעודכנים שוחרי אופנה וסטייל. "מנגו" הוא המותג הראשון שלנו הפונה לנשים בלבד, והחדרת המותג בישראל תיעשה בהתאם". בכך מצטרף מותג "מנגו" לשוק השעונים בישראל לצד מותגים כמו "עדי", "סווטש", "פוסיל", "דיזל" ועוד. שוק השעונים הנמכרים בישראל מוערך בכ-300 מיליון שקל.

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה