קבוצת קניוני עזריאלי חוזרת עם מבצע "שוקינג סייל"

מציע 3 ימי מכירות בהנחות ומבצעים משמעותיים בכ-1,000 חנויות בשבעת הקניונים; הצפי לפדיון בסוף השבוע - 50 מיליון שקל
אפרת אדיר |

"אני צופה שבסוף השבוע נגיע לכ-600 אלף מבקרים ולפדיון של 50 מיליון שקל", כך אמר היום (ב') פאר נדיר, מנכ"ל קבוצת קניוני עזריאלי, עם ההודעה על החזרת מבצע "שוקינג סייל" של 3 ימי מכירות עם מבצעים והנחות משמעותיים בשבעת קניוני עזריאלי. השנה נוספה למבצע המכירות, גם הנחה של עד 50% על קולקציות חורף 2006/7 ברשתות וחנויות מובחרות, כמו גם מבצעי חיסול בדוכני המכירה בשדרות המרכזיות. נדיר מוסיף, כי "מבצע השוקינג סייל נחשב למבצע מרכזי וחשוב בעיני הצרכנים והסוחרים בישראל. השנה החלטנו להענות לבקשות הצרכנים ולהוסיף מבצעים אטרקטיביים ובלעדיים גם לקולקציות החדשות של החורף". המבצע יערך בסוף השבוע הקרוב בתאריכים שבין 9/12/2006-7, מיום חמישי ועד מוצ"ש. ראוי לציין, כי מחזיקי כרטיס מועדון "שופינג" של קבוצת קניוני עזריאלי יוכלו ליהנות, כמו תמיד, מהנחה נוספת של 5% מעבר למבצעי ה"שוקינג סייל". המבצע יגובה בקמפיין בטלוויזיה ובעיתונות הארצית בהשקעה של 300 אלף דולר, באמצעות פרסום פוגל אוגילבי. קבוצת קניוני עזריאלי כוללת את קניון איילון, קניון הנגב, קניון ירושלים, קניון עזריאלי, קניון חולון, קניון מרגלית הוד השרון ו"אאוטלט הרצליה".

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה