חברות השילוט מגיבות לפסיקת בג"ץ בנושא שילוט החוצות

מגה מדיה: "על חברות שלטי החוצות להיערך למצב בו המהלך של הירוקים יצלח בסופו של דבר"
אפרת אדיר |

בית המשפט המחוזי בתל-אביב דן היום (א') בעתירה שהגישה עמותת "פעולה ירוקה" לגבי שילוט החוצות בנתיבי איילון וקבע, כי התקנת שילוט מסחרי לאורך נתיבי איילון תחול למשך שנה נוספת בלבד, שנת 2007. מטרת פסק הדין היא לאפשר למחוקק להסדיר את המצב המשפטי בנושא. בין חברות שילוט החוצות אשר בבעלותן שלטי חוצות בנתיבי איילון נכללות נור, ברעם, מגה מדיה ועוד. בתגובה להחלטת בג"ץ בסוגיית שלטי החוצות בנתיבי איילון, מוסרת "מגה מדיה", כי היא מברכת על ההחלטה של בית המשפט הנותנת לכל הגורמים זמן נוסף להסדיר את הנושא. מנכ"ל החברה דני מולדבסקי אמר, כי "למרות פסיקתו של בית המשפט, מגה מדיה מאמינה כי על חברות שלטי החוצות להיערך למצב בו המהלך של הירוקים יצלח בסופו של דבר ועל כן החברה פועלת בכל כוחה על מנת לתת למפרסמים את האפשרות לפרסם בשטחי פרסום שאינם נמצאים על השטח השנוי במחלוקת". חברת ברעם הודיעה בתגובה, כי הינה מברכת על ההחלטה ומשוכנעת כי במהלך החודשים הקרובים תסדיר הכנסת את הסוגיה. עוד הוסיפה, כי שלטי הפרסום מהווים חלק בלתי נפרד מהנוף האורבני של גוש דן והיא תמשיך בהתקנתם בטוב טעם ועל פי הנחיות הרשויות המקומיות.

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה