"קנון" יוצאת בקמפיין קד"מ בתוכנית הרדיו של טל ברמן
חברת "קנון" מבית קרט, יוצאת השבוע בקמפיין קד"מ ברדיו תל אביב ורדיו דרום, בהשקעה של כ-150 אלף שקל.
הקמפיין, שיעלה למשך 6 שבועות, נערך באמצעות משרד הפרסום וילנאי ויכלול בנוסף לפעילות הקד"מ תשדירי חסות וג'ינגלים ברדיו.
קמפיין הקד"מ, המתמקד בניירות הפוטו של "קנון" העמידים ל- 100 שנה, יעלה בתוכניות הבוקר של טל ברמן ואביעד קיסוס, באמצעות משחק "ראש בראש" בין שני מאזינים, תחת הכותרת: כמה מילים שווה תמונה, שיזכה את שני המנצחים היומיים, במדפסת מיני פיקסמה. המנצח בתום המשחקים, יזכה בסוף שבוע זוגי בפראג.
גלית זוהר, מנהלת מוצר ב"קרט", אומרת: "ממחקרים וקבוצות מיקוד שערכה חברת "קרט", עולה כי הצרכן הישראלי מגיב בחיוב לפרסומים ברדיו ורואה בו אמצעי להעברה מהירה של מסרים חדשניים ועדכניים".
זוהר מוספיה, כי "היתרון בקמפיין רדיו הוא ביכולת להתאים מבצעים מגוונים ואטרקטיביים, המיועדים לקהלים ממוקדים ברחבי הארץ וביכולת להנעה לפעולה נקודתית ומיידית".