קבוצת שלמה Sixt משקיעה מיליון שקל באתר אינטרנט

השחקנית מיכל בר זוהר תלווה את גולשי האתר לאורך חווית הגלישה ותסביר אודות השירות; חידוש באתר - חתימה וירטואלית בעלת תוקף משפטי לביצוע עסקאות
שרות Bizportal |

קבוצת שלמה Sixt משיקה את אתר האינטרנט החדש של הקבוצה, שכתובתו www.shlomo.co.il בהשקעה של כמיליון שקל. האתר מכיל מידע אודות השירותים השונים אותם מציעה הקבוצה הכוללת את שלמה Sixt השכרת רכב בארץ ובחו"ל, ניו קופל Sixt- ליסינג תפעולי, ניו קופל מכירת רכב מיד ראשונה, ניו קופל כאל- ליסינג פרטי ורשת מוסכים ושירותי הדרך של שלמה Sixt.

האתר מציע לגולשיו מגוון חידושים בתחום ההתמצאות והניווט באתרי אינטרנט ובתחום שירות הלקוחות.השחקנית מיכל בר זוהר נבחרה ללוות בדמותה ובקולה את הגולש במעבר בין כל דפי האתר, ותספק לו הדרכה אודות השירות המוצע, המבצעים המיוחדים והפונקציות השונות בכל עמוד. הדמות המדריכה זמינה באתר כל הזמן, כחלק אינטגרלי מדף האינטרנט, כאשר הגולש אינו נדרש לפתוח קובץ מיוחד או דף אינטרנט חדש בכדי להאזין לה, אלא יכול לעשות זאת בלחיצת עכבר בודדת.

פונקציה טכנולוגית חדשה נוספת באתר, הינה החתימה הוירטואלית באמצעות העכבר, הנחשבת לפונקציה מתקדמת. באמצעות חידוש זה, מאפשרת קבוצת שלמה Sixt ללקוחותיה לבצע עסקאות שונות בתחום הרכב ביתר קלות באמצעות האתר, תוך שהיא חוסכת מהלקוח את הצורך לשלוח מסמכים חתומים בפקס או עם שליח.

לדברי אייל שירזי, מנהל תחום אינטרנט קבוצתי בחברת שלמה Sixt, "כל עסקה המתבצעת מעל דפי האינטרנט נחשבת ל"עסקה במסמך חסר", בדומה לעסקה טלפונית, שכן לא קיים זיהוי מוחלט של הלקוח. חתימה באמצעות העכבר מאפשרת לצמצם משמעותית מקרים של הכחשת עסקה, והיא שווה, למעשה, לחתימה באמצעות פקס שקבילה משפטית".

בנוסף, מאפשר האתר ללקוחות ההשכרה והליסינג של הקבוצה להזמין קריאות שירות וטיפולים לרכב במשך 24 שעות ביממה.

"אתר האינטרנט של קבוצת שלמה Sixt, נבנה בשיטת ה-"פנג שואי-ריבוע הקסם" הסינית עתיקת היומין, שעל פיה מעוצבים אתרי אינטרנט מובילים רבים בעולם. שיטה זו מחלקת את שטחו של דף האינטרנט לתשעה חלקים, באמצעות שלושה טורים ושלוש שורות, אשר במרכזן מתקבלות ארבע נקודות מפתח, הנקלטות בעינו של הגולש לפני כל שאר הפונקציות באתר", הוסיף אייל שירזי, שמוביל את יישום שיטת "הפאנג שואי- ריבוע הקסם" בבניית אתרי אינטרנט, בישראל.

לדברי החברה, באתר קבוצת שלמה Sixt המחודש גולשים מדי חודש כ-100 אלף גולשים, בחלוקה לשליש גולשים חדשים מישראל, שליש גולשים חדשים מחו"ל ושליש גולשים החוזרים לאתר בפעם השנייה ויותר.

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה