בר רפאלי תפרסם את סמסונג בקמפיין של 4 מ' ש'
הדוגמנית בר רפאלי נבחרה על ידי סמסונג סלולר, הנמצאת בשליטת סאני של אילן בן דב, כפרזנטורית אשר תוביל את השקת סדרת מכשירי ה-ultra slim edition בקמפיין הראשון לטלפון X820 הדק בעולם בעובי 6.9 מ"מ בלבד. התסריט מבוסס על מערכת היחסים המיוחדת של רפאלי עם בן זוגה ההוליוודי, ליאונרדו דה קפריו. היקף החוזה עם רפאלי עומד על כחצי מיליון שקלים.
הקמפיין שיעלה בחודש דצמבר בהשקעה של כ-4 מליון שקל יכלול טלוויזיה, עיתונות ושלטי חוצות, ויסמן את יריית הפתיחה למהלך שיווקי נרחב אשר נועד להשיק את סדרת הטלפונים הדקים של סמסונג.
לדברי אבי זיתן, סמנכ"ל השיווק של סאני, סמסונג עומדת להפתיע את הצופים עם הזוג הנחשק ביותר בזירה הבינלאומית. "הבחירה בבר רפאלי נעשתה במטרה לבטא את המובילות והייחודיות של המכשיר אשר תואם את הערכים שמייצגת רפאלי אשר ניצבת בעמדת כוכבת ודוגמנית על בינלאומית ומציגה יופי יוצא דופן ונחשק". עוד מוסיף זיתן כי בזכות הטכנולוגיה הייחודית של סמסונג, הצליחה החברה לשבור את מחסום העובי ולצאת בסדרת טלפונים מדהימים ביופיים ובעיצובם בדיוק כמו בר רפאלי...
לצורך צילומי הקמפיין תקצר בר את שהותה בג'מייקה שם היא מצטלמת למגזין הבינ"ל היוקרתי "ספורט אילוסטרייטד"