ירון דור נבחר ליו"ר איגוד המפרסמים בישראל

בנוסף - נבחרו 14 חברי הנהלה חדשים; דור: "אנו נפעל ביחד כדי שקולו של האיגוד יישמע וישפיע על כל ענף הפרסום והשיווק בישראל"
אפרת אדיר |

איגוד המפרסמים בישראל ערך אמש (ב') בחירות לתפקיד יו"ר האיגוד וחברי הנהלה, במסגרת האסיפה הכללית.

ירון דור, סמנכ"ל השיווק של שופרסל ומאנשי השיווק הבכירים בארץ, נבחר לתפקיד יו"ר האיגוד. דור כיהן כחבר בהנהלה היוצאת של האיגוד וכיו"ר ועדת הכספים שלה.

בנוסף, נבחרו 14 חברי הנהלה חדשים, המאופיינים כבעלי אוריינטציה שיווקית חזקה: חגית אדלר - מנהלת חטיבת תחומי עסקים ושיווק בתשלובת החלב של תנובה; שי אלמוג - ראש אגף שיווק וקשרי לקוחות שירותי בריאות כללית; נגה בר - סמנכ"ל שיווק ואסטרטגיה קבוצת ניאופארם; מיכל גולדמן - סמנכ"ל חטיבת מוצרי טיפוח ושירותי שיווק יוניליוור ישראל; נעמה גת - סמנכ"ל שיווק ופיתוח עסקים בנק מזרחי טפחות; אייל דונסקי - מנהל חטיבת תרופות ללא מרשם ומוצרי צריכה טבע תעשיות פרמצבטיות; אבי זיתן - סמנכ"ל שיווק סאני (יבואנית סמסונג סלולר) ורשת דינמיקה; הילית מגד - מנהלת שיווק פרוקטר אנד גמבל; אייל מליס - סמנכ"ל חוגלה קימברלי; יאיר עשהאל - משנה למנכ"ל רשת סופר פארם; נילי צור - מנכ"לית חטיבת חטיפים ודגני בוקר אסם נסטלה; חגית קמין - מנהלת חטיבת האסטרטגיה והשיווק של פז ו-YELLOW; ערן רולס - יו"ר קבוצת מרכז הבנייה הישראלי; אירית שפייזמן - מנהלת מטה שיווק ומותגי הבית שטראוס עילית.

אחוזי ההצבעה היו גבוהים ולמעלה מ-120 חברות שלחו את נציגיהן לבחירות.

ירון דור, יו"ר איגוד המפרסמים הנכנס מסר, כי "יש כאן נבחרת של הנהלה שתייצג את המפרסמים, אנשים ראויים בפני עצמם אשר מייצגים חברות מובילות בענפים מגוונים: בתחומי קמעונאות, תעשייה, אנרגיה, פיננסיים, תקשורת, נדל"ן, בריאות ועוד. אנו נפעל ביחד כדי שקולו של האיגוד יישמע וישפיע על כל ענף הפרסום והשיווק בישראל. אני מאמין שאיגוד המפרסמים ישמש כמקור של אנשי השיווק לשיתוף של ידע וניסיון שיצמיח את הדור הבא של השיווק בישראל".

הבחירות התקיימו במרכז לישראל יפה בתל-אביב, במהלכן נפרד עופר בלוך, היו"ר היוצא מחברי איגוד המפרסמים ומן ההנהלה היוצאת, ברך את הנבחרים ואחל להם הצלחה.

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה