פיברולן ממשיכה לצמוח: גידול של 90% בכנסות הרבעון

הסתכמו ב-14.8 מיליון שקל. בשורה התחתונה, הסתכם הרווח הנקי ב-4.6 מיליון שקל, גידול של 52%, בהשוואה לרבעון המקביל ב-2005
אסף מליחי |

חברת פיברולן, העוסקת בתחום מערכות גישה רחבות פס לצורך העברת נתונים של קול ותמונה על גבי פרוטוקול תקשורת IPמדווחת היום על תוצאות הרבעון ה-3 של 2006. מהדו"חות עולה כי החברה ממשיכה לצמוח בקצב מרשים בכל הפרמטרים תוך שהיא כמעט מכפילה את הכנסותיה ובתוך כך רושמת שיפור של 50% בשורה התחתונה.

בשורה העליונה, הסתכמו ההכנסות ב-14.8 מיליון שקל, גידול מרשים של 90% לעטומת הרבעון המקביל ב-2005. מתחילת השנה רשמה פיברולן מכירות שיא של 27.8 מיליון שקל לעומת 18.4 מיליון שקל בתקופה המקבילה אשתקד, גידול של 50%.

בשורה התחתונה, הסתכם הרווח הנקי ב-4.6 מיליון שקל, גידול של 52%, בהשוואה לרבעון המקביל ב-2005. הרווח הנקי בתשעת החודשים של 2006 הסתכם בסך של 10 מיליון שקל, לעומת 8.2 מיליון שקל ברבעון המקביל אשתקד גידול של % 21.

הרווח התיפעולי ברבעון השלישי הסתכם ב-4.81 מיליון שקל, בהשוואה ל-3.87 מיליון שקל, גידול של 24% לעומת הרבעון המקביל אשתקד. הרווח התיפעולי של החברה לתשעה חודשים הסתכם ב-10.5 מיליון שקל לעומת 8.6 מיליון שקלאשתקד, גידול של % 21.

לדברי ישראל שטיין, מנכ"ל פיברולן, כברת הדרך אשר עשתה החברה: הזינוק בהיקף המכירות ושיעורי הצמיחה נובעים מן המהלכים האסטרטגיים, בהם התמקדה החברה בחודשים האחרונים ועיקרם הגדלת יכולות השיווק וחתירה לפריסה גיאוגרפית רחבה יותר.

כאמור,בחודש אוגוסט האחרון רכשה פיברולן חברת שיווק שוודית - Upgrade בעלת מרכזי פעילות נוספים בדנמרק ובנורווגיה. רכישה זו היוותה עבור פיברולן אבן דרך וצעד משמעותי בבניית פלטפורמה למיצוי פוטנציאל השוק הסקנדינבי ויצירת בסיס איתן ויציב לפעילות רחבה יותר באירופה, נתוני פיברולן המאוחדים כוללים את נתוני Upgrade החל מאוגוסט 2006.

בנוסף, בראשית חודש ספטמבר דיווחה החברה על חתימת הסכם לשיתוף פעולה עם חברת תקשורת ארופאית, ענקית, מהמובילות בעולם. על פי הסכם זה מפתחת פיברולן כבר בחודשים אלו, במימון חברת התקשורת, משפחת מוצרי גישה, המיועדים בעיקר לשוק הסלולארי. נדבך נוסף זה צפוי להגדיל את הכנסות החברה כבר החל משנת 2007. בכוונת החברה, הוסיף שטיין, לחזק את מגמת הצמיחה, להציב יעדי מכירה חדשים ולהרחיב את נתח השוק על ידי פיתוח קו המוצרים ,איתור שווקים נוספים ויצירת שיתופי פעולה עם גופים בינלאומיים נוספים.

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה