תלמה מרחיבה את טעמי חטיפי הדגנים שוגי וקוקומן
מעלה קמפיין טלויזיה ואינטרנט בהשקעה של 2.5 מיליון שקל
תלמה, המובילה את קטגוריית הדגנים בישראל, מרחיבה את פעילותה בתחום חטיפי הדגנים לילדים ומשיקה 3 מוצרים חדשים: שוגי GO - חטיף דגנים ופצפוצי שוקולד לבן עם קרם שוקולד; שוגי GO - חטיף דגנים בטעם וניל עם קרם חלב; קוקומן GO - חטיף דגנים בטעם שוקולד עם קרם חלב.
השקת הטעמים החדשים תלווה בקמפיין טלוויזיה ואינטרנט, פונה לנוער, בהשקעה כוללת של 2.5 מיליון שקל, באמצעות באומן בר ריבנאי.
הקמפיין נושא את קונספט הקמפיין הקודם שהעלתה תלמה עת השיקה את דגני הבוקר של קוקומן תחת הסיסמא: "כנסו לקצב עם קוקומן".
החטיפים החדשים מצטרפים לחטיפי דגנים TO GO של תלמה לילדים הכוללים: שוגי GO, שוגי שוקו GO, עוגי GO, וקוקו GO. תלמה תשווק את חטיפי הדגנים לילדים, בין היתר, במארז מיוחד של קופסת אוכל עם 12 חטיפי דגנים בטעמים שונים.