גלידות שטראוס תלווה שני טעמים בקמפיין של חצי מ' ש'

השיקה שני טעמים חדשים לעונת החורף. רונן זהר, סמנכ"ל שיווק: "סדרת הטעמים המיוחדים גרמה לעניין רב סביב הקטגוריה"
שי פאוזנר |

גלידת שטראוס השיקה שני טעמים חדשים לעונת החורף: קרמיסימו רום צימוקים קרמיסימו שוקולד לבן ותותים. ההשקה תלווה בקמפיין חסויות באמצעות משרד הפרסום ראובני פרידן בהשקעה כוללת של כחצי מליון שקל.

רונן זהר, סמנכ"ל שיווק גלידת שטראוס אמר היום: "הצלחת סדרת הטעמים המיוחדים של קרמיסימו הביאה לגידול של כ-2.5% בנתח השוק של גלידת שטראוס מסך חבילות הבית,(לפי נילסן 1-9 משנה קודמת)".

בחברה הוסיפו, "בהתאם לאסטרטגיה הרב שנתית בחרנו להמשיך ולחדש לצרכנים 2 טעמים נוספים בסדרת הטעמים המיוחדים במהדורה מוגבלת לעונת החורף שוקולד לבן עם תותים ורום צימוקים".

זהר אמר עוד, "סדרת הטעמים המיוחדים גרמה לעניין רב סביב הקטגוריה. הסדרה גרמה להתנסות גבוהה מצד הצרכנים ואפשרה להם ליהנות מטעמים שלא נמצאו עד היום באופן טבעי במקפיא בסופר. השקת טעמי החורף בסדרת הטעמים המיוחדים ימשיכו להוסיף, חדשנות, עניין ודינמיאקה במקררים של הסופר ממש כמו בגלידרייה עבור כלל הצרכנים".

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה