רבעון שיא לנטוויז'ן: רווח נקי של 15.2 מיליון ש'

הכנסות החברה ברבעון השלישי הסתכמו ב-103.7 מיליון שקל, גידול של 18.7% לעומת הרבעון המקביל ב-2005
אסף מליחי |

ספקית התקשורת, נטוויז'ן ממשיכה לצמוח ומציגה תוצאות שיא ברבעון השלישי של שנת 2006. מהדו"חות הכספיים שמפרסמת החברה, עולה כי הרווח הנקי ברבעון השלישי הסתכם בכ-15.2 מליון שקל, לעומת 9.2 מיליון שקל ברבעון השלישי בשנת 2005, גידול של 66%.

הרווח הנקי של החברה בתום שלושת הרבעונים הראשונים הסתכם ב-36.6 מיליון שקל, לעומת 15.2 מליון שקל בתקופה המקבילה אשתקד.

זהו הרבעון השני ברציפות בו חוצות הכנסות החברה את רף ה- 100 מיליון שקל ומסתכמות לכ-103.7 מיליון שקל, גידול של 18.7% לעומת הכנסות בסך של 87.4 מיליון שקל בתקופה המקבילה ב-2005.

גם הרווח התפעולי ברבעון השלישי ב-2006 גדל באופן משמעותי לעומת רבעון המקביל אשתקד, והסתכם ב-17.4 מיליון, בהשוואה ל-13.7 מיליון שקל ברבעון המקביל ב-2005.

צמיחה בצל המלחמה בכל תחומי הפעילות

בתחום הקישוריות לאינטרנט, פעילות הליבה של החברה ממשיכה החברה לשמור על רצף צמיחה:

הכנסות ברבעון השלישי של 2006 מסתכמות בכ-72.9 מיליון שקל לעומת 67.2 מיליון שקל ברבעון המקביל, גידול של כ-8.6%.

לדברי רוית ברניב, מנכ"ל נטוויז'ן, "תוצאות אלו מקבלות משנה תוקף לאור התמודדות החברה עם הלחימה בצפון ברבעון האחרון. ההערכות הלוגיסטית של החברה, המשך מתן שרות רציף ללקוחות והתגייסות עובדיה ומנהליה להמשך רציף של התנהלותה באו לידי ביטוי לא רק בצמיחה בתחום הקישוריות, אלא גם בתחום המב"ל ופעילויותיה הנוספות של החברה".

הכנסות החברה בתחום השיחות הבינלאומיות הסתכמו ברבעון השלישי ב-6.6 מיליון שקל לעומת 4.9 מיליון שקל ברבעון המקביל בשנת 2005, גידול של 33.5%.

לדברי ברניב, נענע נהנתה מגידול בהכנסות מפרסום והגיעה לאיזון ובמקביל החברה נהנתה גם מגידול בפעילות אבטחת המידע והאינטגרציה ללקוחות עסקיים.

נזכיר, כי נטוויז'ן דיווחה לא מכבר, על כוונתה לבצע מיזוג עם החברות ברק וגלובקול ודיווחה, על קבלת אישור מהממונה על ההגבלים העסקיים.

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה