DELL משקיעה 80 אלף דולר בקמפיין BTL למחשב נייד

עמדות התצוגה, אשר מהוות מתקן אידיאלי להצגה ולהפעלה של מחשבים ניידים, נוחות לשימוש הן על ידי הצרכן והן כבסיס מכירתי ברשתות השיווק בהן הן מוצבות
שרות Bizportal |

יצרנית המחשבים DELL ישראל בשיתוף משרד הפרסום ברוקנר נטע, משיקה בימים אלו קמפיין BTL ייחודי, הכולל כ-100 עמדות תצוגה צבעוניות בהן יוצגו מחשבים ניידים מתוצרת Dell. העמדות, אשר הופקו בעלות כוללת של כ-80 אלף דולר, ניצבות ברשתות השיווק מגה, סקאל דיוטי פרי ואופיס דיפו ואצל המשווקים המורשים ברחבי הארץ.

לקמפיין שתי מטרות עיקריות: הצגת המחשבים הניידים המתקדמים ביותר מתוצרת Dell לצרכן הסופי ופעילות בשוק הקמעונאי במסגרת השקעה מתמשכת של יצרנית המחשבים בערוצי ההפצה שלה.

עמדות התצוגה, אשר מהוות מתקן אידיאלי להצגה ולהפעלה של מחשבים ניידים, נוחות לשימוש הן על ידי הצרכן והן כבסיס מכירתי ברשתות השיווק בהן הן מוצבות.

מנהל השיווק של DELL ישראל, שלומי קוארטלר, אמר: "DELL, יצרנית המחשבים העולמית, שמה לה לדגש להגיע לצרכן הסופי, דרך המשווקים, בצורה ייחודית, נוחה ופונקציונלית. אנו מאמינים, כי העמדות החדשניות יעשירו את חוויית הקניה של הצרכן ויאפשרו לו להשתמש במחשבים המתקדמים מתוצרתנו באופן הישיר, המהנה והיעיל ביותר".

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה