גיוון: המכירות ברבעון ה-3 גדלו ב-21% ל-24 מ' ד'
חברת גיוון אימג'ינג הישראלית (סימול: GIVN), מפתחת גלולת המצלמה לאבחון אי-סדרים במערכת העיכול, פירסמה הבוקר (ה') את תוצאותיה לרבעון השלישי של 2006.
החברה עקפה את התחזיות המוקדמות של האנליסטים. בשורת המכירות, רשמה גיוון עליה של 21% ל-24 מיליון דולר, לעומת 19.8 מיליון דולר ברבעון המקביל, אשתקד. האנליסטים ציפו כי החברה תציג הכנסות ברבעון של 23.3 מיליון דולר.
המכירות בארה"ב גדלו ב-17% ל-17 מיליון דולר בהשוואה ל-14.5 מיליון ברבעון המקביל ב-2005. המכירות בשאר העולם, למעט ארה"ב ויפן (International) עלו ב-32% ל-7 מיליון דולר ביחס ל-5.3 מיליון דולר בתקופה המקבילה ב-2005.
סך מכירות הגלולה למעי הדק הסתכמו ב-41,500 גלולות, עליה של 27% ביחס לתקופה המקבילה בשנת 2005. מכירות הגלולה למעי הדק בארה"ב עלו ב-23% בשעה שהמכירות מחוץ לארה"ב עלו ב-38% ביחס לרבעון השלישי של 2005. מכירות של הגלולה היוו 82% מסך המכירות. בתקופה המקבילה ב-2005, בה מכירות הגלולה הסתכמו ב-80%.
מכירות חוזרות של הגלולה למעי הדק עלו ל-40,800, 30% עליה ביחס לרבעון השלישי של 2005. בשורה התחתונה, הציגה החברה רווח נקי על בסיס GAAP של-741 אלף דולר או 2 סנט למניה מדוללת, לעומת רווח על בסיס GAAP של 1.9 מיליון דולר או 7 סנט למניה מדוללת ברבעון המקביל, אשתקד. נציין, ברבעון החולף הקצתה החברה אופציות ב-1.1 מיליון דולר בהתאם לתקן FAS123R אותו אימצה החברה בתחילת השנה. כלומר, הרווח הנקי שלא על בסיס GAAP הסתכם ב-1.9 מיליון דולר.
היקף המזומנים ושווי המזומנים של החברה עמד בסוף ספטמבר על 90.3 מיליון דולר.
חומי שמיר, מנכ"ל החברה התייחס לתוצאות ואמר כי הוא מרוצה מן התוצאות המשקפות הכנסות שיא ממכירות חוזרות ללקוחות של הגלולה למעי הדק – גידול של 30% ביחס ל-2005 וגידול של 11% בארה"ב ביחס לרבעון הקודם.
שמיר הוסיף, "אינדיקציה חיובית נוספת מתבטאת בהרחבת הכיסוי הביטוחי לגלולה למעי הדק למדינות אירופאיות נוספות. התפתחות חיובית נוספת וסימן טוב לבאות מתבטאת בהחלטה האחרונה שהתקבלה ע"י מדיקייר (Medicare) בפלורידה וקונטיקט לספק כיסוי ביטוחי לגלולה לושט (PillCam ESO)".
החברה מאשררת את תחזית המכירות לכלל השנה בסך 92-97 מיליון דולר. העלתה את התחזיות הקודמות לרווח פרופורמה מ- 4-14 סנט למניה ל-7-14 סנט למניה בדילול מלא.