הקרב על השכונה: רשת AM:PM נמכרה לויסמן ב-150 מ' ש'
המלחמה של שתי ענקיות תחום רשתות השיווק בישראל מחריפה. על רקע ביצור העמדות שביצעה שופרסל בחודשים האחרונים בתחום המיתוג - מבצעת היום המתחרה המרכזית שלה, הקו אופ, צעד חסימה באיזור ת"א. חברת האם של הקו אופ, דור אלון שנמצאת בשליטת דודי ויסמן וחלק מהתנועה הקיבוצית - רוכשת את רשת המרכולים השכונתיים בתל אביבית AM:PM ב-150 מיליון שקל.
נציין, כי בקיץ הודלף כי הרשת בוחנת הנפקה בבורסה של ת"א לפי שווי של 100 מיליון שקל בלבד.
הרשת, כך נראה, תשמש את דור אלון במלחמה על הכיס של תושבי תל אביב מול שופרסל בקרבת הבית. שופרסל, נזכיר, מיתגה לאחרונה מחדש את הסניפים שלה בשכונות בכל הארץ, תחת המותג "שופרסל-שלי". ההבדל הוא כאמור, בעובדה שמדובר ברשת מקומית של תל אביב רבתי ובנוסף, נציין, פתוחים סניפי AM:PM לקהל 24 שעות ביממה.
רשת AM:PM הוקמה לפני 5 שנים ולכן הצלחתה יכלה בהחלט להחשב כיוצאת דופן בנוף רשתות השיווק המקומי. הרשת הפכה למעשה למותג המרכזי בתחום החנויות הפתוחות מסביב לשעון בת"א, והחליפה לאט לאט את המרכולים וחלק מה"פיצוציות" בעיר. את הרשת הקימו וניהלו עד כה שלושה צעירים - האחים רן וגל בליינקס יחד עם גיא אדרי. היא מונה כיום 18 סניפים בת"א ובגבעתיים.