דפי זהב משקיעה 35 אלף דולר בקמפיין למגזר החרדי
חברת דפי זהב יוצאת בקמפיין פרסומי מיוחד למגזר החרדי לרגל השקת "דפי הקהילה" - מדריך הטלפונים המיועד למגזר החרדי, המחולק חינם בימים אלו לכ-50 אלף בתי-אב ועסקים באזור גוש דן.
הקמפיין ישלב חשיפה בעיתונות הארצית והמקומית, ברדיו ובשילוט למשך חודש וחצי בעלות מוערכת של כ-35,000 דולר.
לראשונה, יוצא לאור מדריך דפי זהב ייעודי, המוקדש כולו לצרכים הייחודיים לקהילה החרדית. המדריך החדש מכיל את המידע המעודכן ביותר על גמחי"ם ושירותי דת וקהילה, כגון: בתי כנסת, מקוואות, ישיבות, אדמו"רים, רבני שכונות, ועוד. בעקבות פעילות חברת מגזרים באיסוף הנתונים על בתי עסק חרדים, קיבל המדריך החדש תעודת כשרות מטעם "משמרת הקודש והחינוך", אישור בעל חשיבות לציבור החרדי.
בהנהלת דפי זהב הוחלט, כי המדריך לא יתמקד בבני ברק בלבד, אלא יתפרס על כל ריכוזי האוכלוסייה החרדיים בגוש דן, בהם: בני ברק, פתח תקווה, אלעד, ישמח משה, גני תקווה, כפר חב"ד ועוד.
לדברי אלון רז, סמנכ"ל השיווק של דפי זהב, "העובדה כי לדפי זהב מאגר הטלפונים המעודכן ביותר של "בזק", רענון המוצר, הרחבתו לכל אזורי גוש דן והוספת כל מאגר שירותי הדת אכן משיגים את המטרה של מדריך חדשני, עדכני וביחד עם זאת כשר וראוי לכלל הציבור החרדי".
אפי שקדי, סמנכ"ל חברת מגזרים: "מסקרים שערכנו עולה, כי 89% מהציבור החרדי משתמש במדריכי טלפון מודפסים, מהם כשליש על בסיס יומי. נתון זה נובע מהעובדה שרוב הציבור החרדי אינו משתמש באינטרנט, ועל כן נחשב לציבור העומד בראש רשימת המשתמשים במדריכי הטלפונים".