חלוקת המותגים בתקציב הפרסום של מפעל הפיס לא תשתנה
גיתם יטפל במותגים שטופלו בעבר בבאומן בר; אדלר ימשיך לטפל במותגים לוטו ומפעל הפיס וכן במותגים 177 ו-123
משרדי הפרסום אדלר-חומסקי & ורשבסקי וגיתם BBDO אשר נבחרו לטפל בתקציב הפרסום של מפעל הפיס, הצפוי לעמוד על 100 מיליון שקל, לא ידעו עד עתה איזה חלק מתקציב הקיראיטיב יקבל כל משרד.
בבחינת חלוקת התציב החליט מפעל הפיס, כי לא יהיה שינוי בחלוקת המותגים בין משרדי הפרסום הזוכים.
לפי החלטה זו, ימשיך אדלר חומסקי לטפל במותגים לוטו ומפעל הפיס לצד המותגים 777 ו-123, גיתם BBDO שזכה יחד איתו בתקציב, יטפל במותגים אשר טופלו קודם לכן בבאומן בר והם: חיש גד, צ’אנס ותוכנית המנויים של מפעל הפיס.
מנתוני יפעת בקרת פרסום ב-2005 עמד היקף הפרסום של מפעל הפיס על 27.9 במחירי מחירון, מתוכם כ-18 מיליון דולר באמצעות אדלר חומסקי, וכ-8 מיליון דולר באמצעות באומן-בר-ריבנאי, כאשר יתרת הסכום הושקעה בפרסום עצמי.