אדלר-חומסקי וגיתם זכו במכרז על תקציב מפעל הפיס
משרדי הפרסום אדלר-חומסקי & ורשבסקי וגיתם BBDO נבחרו לטפל בתקציב הפרסום של מפעל הפיס, הצפוי לעמוד על 100 מיליון שקל.
אדלר-חומסקי טיפל עד עתה בצד הקריאטיבי של התדמית ובמותג לוטו, ובאומן בר טיפל במותג חיש גד, בתוכנית המינויים, במותג צ'אנס ומותגים קטנים יותר.
בשלב הסופי של המכרז התמודדו גם המשרדים באומן-בר-ריבנאי וגלר-נסיס.
כזכור, אחד מתנאי הרף שהציב מפעל הפיס להשתתפות במרכז על התקציב הוא ההוכחה של טיפול בהיקפי תקציב של 70 מיליון דולר במחירי מחירון במהלך שנת 2005. בשל התניה זו, השתתפו במכרז בשלב הראשון המשרדים באומן-בר-ריבנאי, אדלר-חומסקי, גיתם BBDO, ראובני פרידן, גלר נסיס, פובליסיס-אריאלי וזרמון גולדמן.
בתום שלב ההיכרות הראשוני עם המשרדים הוחלט להעלות, כאמור, לשלב הפרזנטציות את המשרדים אדלר, באומן, גיתם וגלר. למשרדים ניתנה האפשרות להציג פרזנטציה לאחד משני המותגים - חיש גד או טוטו. אדלר, באומן וגיתם בחרו במותג חיש גד וגלר התמקד במצגת על הטוטו. עם חברי הוועדה שבחרה את המשרדים הזוכים נמנים, בין היתר, מנכ"ל מפעל הפיס שאול סוטניק, סמנכ"ל השיווק דורון אנגל, היועצת המשפטית ומנהלת הפרסום.