"מבצע אלף" - רשת אייס יוצאת במבצע רחב במחלקת הבית

המבצע יגובה בקמפיין פרסומי באמצעות באומן בר ריבנאי בהשקעה של חצי מיליון דולר
שרות Bizportal |

רשת אייס יוצאת השבוע במבצע רחב היקף במחלקת עיצוב הבית. במסגרת המבצע תציע הרשת כ-1,000 מוצרים ב-4 רמות מחיר אטרקטיביות במיוחד: מוצרים ב-4.99 שקל, מוצרים ב-9.99 שקל, מוצרים ב-14.99 שקל ומוצרים ב-19.99 שקל.

המבצע כולל את קטגוריית כלי בית, כלי מטבח, מוצרי טקסטיל, מוצרי עיצוב, מוצרי נוי ועוד. בין המוצרים: אגרטלים, מפות, צלחות, כוסות, סכו"ם, תבניות, כריות נוי, כלי ששת, פמוטים, מגבות מטבח, סט מלח פלפל ועוד.

לרגל השקת המבצע אשר ימשך 3 שבועות בלבד, תצא אייס במסע פרסום באמצעות באומן בר ריבנאי. הקמפיין, שעלותו נאמדת בכחצי מיליון דולר, כולל מודעות בעיתונות ארצית, ג'ינגל ברדיו, אמצעי תצוגה ייחודים בסניפים של במות תצוגה מעוצבות בשילוב שילוט ודגלול בנקודות המכירה לצד פעילות קד"מ מאסיבית בסניפים.

לדברי אורית בניטה, מנהלת השיווק של רשת "אייס": "מטרת המבצע לחזק את קטגוריית מוצרי העיצוב לבית ברשת כהמשך ישיר למומנטום החיובי שנוצר בעקבות מבצעי ראש השנה, בהם הצלחנו להבליט ולהגדיל משמעותית את הישגי הקטגוריה. מטרה נוספת היא, להחדיר לצרכן הישראלי שניתן לעצב את הבית במוצרים איכותיים ואופנתיים במחירים אטרקטיביים". בניטה אף צופה, כי עם תחילת המבצע ירשם גידול של כ-20% במכירות מחלקת עיצוב הבית.

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה