ליאור גרינץ מונה למנהל חברת המדיה MPG מקבוצת יורו
ליאור גרינְץ מונה למנהל חברת המדיה הבינלאומית MPG של קבוצת יורו תל אביב. גרינץ מחליף בתפקיד את תומר עובדיה שפורש לטובת עסקים פרטיים.
במסגרת הפקיד החדש, יהיה אחראי על ניהול פעילות חברת המדיה MPG ומשרד הפרסום יורו תל אביב. קבוצת יורו תל אביב כוללת חמש חברות: פרסום, יחסי ציבור, אינטראקטיב, קד"מ ו-BTL ומדיה.
קודם שהצטרף לקבוצת יורו שימש גרינְץ כקניין ומתכנן בכיר בחברת המדיה Optimedia של פובליסיס-אריאלי בה טיפל בלקוחות בינלאומיים ומקומיים. כמו כן, מילא בעבר מספר תפקידים בחברת "שידורי פרסומת מאוחדים" והינו בוגר תואר ראשון בניהול ותקשורת בביה"ס לתקשורת של המכללה למינהל.
הילה בז'יז'ינסקי, מנכ"ל יורו תל אביב, אמרה, כי ,הצטרפותו של גרינְץ תחזק את היכולות של MPG ישראל ברכש לקוחות חדשים ועצמאיים בתחום המדיה, לא רק כאלה המטופלים על ידי משרד הפרסום יורו תל אביב וכן בבקרת מדיה".
בקבוצת יורו תל אביב מועסקים כ-70 עובדים ועל לקוחותיה הבולטים נמנים רקיט בנקיזר, פיג'ו, אילנות דיסקונט, בנק אוצר החייל, קוסמופארם, לילית קוסמטיקה, סמסונג, איקאה ועוד. הקבוצה נמצאת בבעלות יורו העולמית המחזיקה ב-67%. יתרת המניות נחלקת בחלקים שווים בין רפי צרפתי לזמיר דחב"ש.