סרגון: זינוק של 62% בהכנסות הרבעון השלישי של 2006

עירא פלטי, נשיא ומנכ"ל סרגון: "לראשונה חצינו הכנסות של 30 מיליון דולר לרבעון. אנו מייחסים את התוצאות, להצלחתה של אסטרטגיית הרחבת המכירות"
ליאור גוטליב |

סרגון נטוורקס (סימול:CRNT) ספקית של פתרונות תקשורת בקצבים גבוהים לדור הבא של רשתות אלחוטיות, דיווחה היום (ב') על תוצאות הרבעון השלישי לשנת 2006. התוצאות מצביעות על המשך מגמת הצמיחה, זה 20 רבעונים רצופים.

בשורה העליונה, רשמה החברה זינוק של 62% בשורת ההכנסות ל-30.5 מיליון דולר לעומת 18.9 מיליון דולר ברבעון המקביל אשתקד, ולעומת 23.6 מיליון דולר ברבעון הקודם.

הרווח הנקי על בסיס Non-GAAP, שאינו כולל את הוצאות החברה במסגרת תוכנית האופציות לעובדים צמח ל-1.9 מיליון דולר, או 7 סנט למניה, לעומת 887 אלף דולר, או 3 סנט למניה ברבעון המקביל אשתקד. ההוצאה על אופציות ברבעון זה הסתכמה ב-335 אלף דולר.

הרווח הנקי על בסיס GAAP, הכולל את הוצאות החברה במסגרת תוכנית האופציות לעובדים הסתכם ב-1.5 מיליון דולר, או 6 סנט למניה.

עירא פלטי, נשיא ומנכ"ל סרגון מסר: "זה היה רבעון מאוד חזק, ולראשונה חצינו הכנסות של 30 מיליון דולר לרבעון. יתרה מכך, אנו מדווחים על שולי רווח נקי הגבוהים ביותר בהיסטוריה של החברה. אנו מייחסים את התוצאות, אשר עלו על הציפיות, להצלחתה של אסטרטגיית הרחבת המכירות, אשר מורכבת מתמהיל של מכירות ישירות, הסכמי OEM ומפיצים מקומיים".

פלטי הוסיף, "ההכנסות משותפויות ה-OEM עלו באופן משמעותי ברבעון השלישי ואנו צופים כי תרומתו של ערוץ מכירות זה להכנסות העתידיות ילך ויגדל בהדרגה. בשוק המאופיין בקונסולידציה ומעבר לכיוון של רשתות מבוססות IP, אנו צופים להמשיך את הצמיחה גם בהכנסות וגם ברווחיות באמצעות שילוב של חדשנות מתמשכת, המלווה בהורדת עלויות ובשותפויות OEM חזקות, המתווספות לערוץ המכירות הישיר".

סרגון נטוורקס סיימה את הרבעון השלישי, כאשר בקופתה 28.7 מיליון דולר במזומן ובנכסים נזילים.

נציין, לסרגון נטוורקס 17 משרדי מכירות בעולם וכ-180 לקוחות הפרושים על 70 מדינות. בין לקוחותיה נמנים: בזק, נוקיה, AT&T, Mobitel, KPN, סלקום, Belgacom ו-Telcel .

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה