בלעדי: פריזמה הובילה בפרסום בשוק ההון בספטמבר
אתר הפרסום והשיווק של BIZPORTAL בשיתוף עם יפעת בקרת פרסום פרסמו היום את דירוג ענף הפרסום בתחום שוק ההון בישראל לחודש ספטמבר. הנתונים מצביעים על היקפי ההשקעה בפרסום של החברות בשוק זה במחירים ריאליים. מהדירוג עולה, כי קרן מרקסטון הובילה את התחום בקטגוריית המפרסם בספטמבר, עם הוצאה ריאלית לפרסום של 371,125 דולר.
נציין, כי מרקסטון מוציאה את מרבית התקציב על פרסום בית ההשקעות אשר בבעלותה - פריזמה, המוביל הן בקטגוריית הקמפיין והן בקטגוריית המותג בדירוג ספטמבר של BIZPORTAL ויפעת בקרת פרסום.
במקום השני בקטגוריית המפרסם בתחום שוק ההון לחודש ספטמבר, ממוקמת "מיטב - קרנות נאמנות", עם פעילות של כ-306 אלף דולר, ואחריה בפער קטן, עם הוצאה ריאלית לפרסום של כ-301 אלף דולר, נמצאת קבוצת ביטוח ישיר.
סוגרים את החמישיה בדרוג המפרסם - בית ההשקעות "אקסלנס נשואה" ומנהלת קרנות הנאמנות "פסגות אופק", במקום הרביעי והחמישי, בהתאמה. פסגות אופק עלתה לכותרות לאחרונה עת פורסם, כי היא עומדת להימכר לגוף אמריקני בשם "קרן יורק" בשווי עסקה בסך 1.35 מיליארד שקל. העסקה התעכבה בשל חקירה של הרשות לניירות ערך נגד ראשי "פסגות" ובראשן, המנכ"לית גבי רביד, בשל חשד לעבירות לכאורה על חוק הייעוץ בתחום ני"ע. השבוע, אף נודע, כי הפרקליטות מתכוונת להגיש כתב אישום נגדה ונגד אחרים בחברה. על אף השתלשלות הארועים ממשיכה החברה בפרסום בהיקף משמעותי, העומד על 164,811 דולר בחודש ספטמבר.
כאמור, בית ההשקעות "פריזמה" מאייש את המקום הראשון בדרוג הקמפיינים בתחום שוק ההון לחודש ספטמבר, עם קמפיין "WORLD WIDE - ארבעה שיתופי פעולה" בהשקעה ריאלית של 146,321 דולר. הקמפיין, מבית שלמור אבנון עמיחי, מציב גם את משרד הפרסום במקום הראשון בדרוג משרדי הפרסום בתחום שוק ההון, עם היקף פעילות של 371,301 דולר לחודש ספטמבר. שלמור אבנון אחראי גם על תקציב הפרסום של "פריזמה - קרנות" ושל "פקן פלוס - קרנות ונאמנות".
קמפיין "ישיר בית השקעות - מבינים השקעות, מבינים אותך" באמצעות פרסום LEAD נמצא במקום השני וקמפיין "מיטב - קופת גמל" ממוקם שלישי עם הוצאה פרסומית של כ-119 אלף דולר.
בית ההשקעות "פריזמה" מוביל גם בדרוג המותגים בתחום שוק ההון בפער ניכר (350,060 דולר) לפני "ישיר בית השקעות - קרנות", הממוקם במקום השני (212,616 דולר) ו"כלל פיננסיים - קרנות" הנמצא במקום השלישי.
בדרוג משרדי הפרסום לשוק ההון מוביל החודש, כאמור, שלמור אבנון עמיחי. אחריו, בפער של כ-40 אלף דולר, ממוקם מק'אן אריקסון, הנמצא במקום השני גם בדרוג הכללי של ענף הפרסום לחודש ספטמבר ואת המקום השלישי מאייש פרסום LEAD עם היקף פעילות של כ-298 אלף דולר.