טמפו מרעננת את המותג "נשר מאלט"
מנכ"ל טמפו, רפי בהרב, הודיע על רענון המותג "נשר מאלט. "בשנים האחרונות יצרנו מהפך בצריכת הבירה השחורה, שהפך לשחקן לגיטימי בקטגורית המשקאות הקלים", אמר בהרב. במסגרת המיתוג מחדש, מרעננת חברת המשקאות את תוויות הבקבוק ומוסיפה את הערכים הבריאותיים הנמצאים במשקה, כמו: ויטמינים, מינרליים, נוגדני חמצון וסידן. בנוסף, הורידה החברה את תווית הגדרת הבירה, והבקבוק החום האטום התחלף בבקבוק שקוף התורם למיצובו הבריאותי של המשקה. גם משקה "דיאט מאלט" ימותג מחדש על פי השינויים הללו. כמו כן, במהלך השנה האחרונה, נקטה טמפו בסדרה של מהלכים, על מנת לחזק את ערכיו הבריאותיים של "נשר מאלט", כאשר קמפיין אינטרנט והרצאות של דיאטנית קלינית בבתים פרטיים הם רק חלק מהם. שוק הבירה השחורה בישראל מוערך בכ-70 מיליון שקל בשנה. בירה "נשר מאלט" תופסת 50% משוק הבירה השחורה, כאשר לטמפו נתח שוק של 71% בקטגוריה זו. בשנה הקרובה מתכננת החברה להשקיע בקידום המשקה במטרה להגדיל את השוק ואת חלקה בו.