אאודי מפתיעה: מיליון שקל בקמפיין רק לצפון
אאודי (Audi), מותג מכוניות היוקרה הגרמני, עולה לצפון בקמפיין "צפוני" מושקע במיוחד, בהיקף של כמיליון שקל את הקמפיין מעלה משרד הפרסום אדלר חומסקי & ורשבסקי והוא יכלול שלטי קירות ענק (צומת צ'ק פוסט ובסמוך לתחנה המרכזית), שילוט חוצות קונבנציונאלי ומודעות בכל מקומוני חיפה והצפון.
כחלק מהמהלך השיווקי הכולל, בצפון, מונה מנהל חדש לסניף Audi בחיפה ניב אורון שיעבור מת"א לחיפה.
אייל גלברג, מנהל חטיבת Audi בישראל, מדגיש כי ההתייחסות לצפון היא כמו התייחסות לקמפיין או פעילות באזור ת"א והמרכז ומושקעים בו מירב המשאבים והמאמצים. "לאזור הצפון יש חשיבות אסטרטגית מבחינת מותג Audi ובכוונתנו לחזק עוד יותר את הקשר המצוין שיש לנו עם הצפון ותושביו", מסיים גלברג.
הקמפיין, בן השבועיים, יסתיים ביום ו', ה- 3/11, באירוע מכירות חגיגי ונוצץ שיערך בסניף המרכזי של Audi בחיפה, בצומת התחנה המרכזית.