ניו-קופל מדווחת עלהלקוח ה- 40 אלף ועולה בקמפיין
חברת הליסינג ניו קופל Sixt חוגגת בימים אלה 40 אלף לקוחות ויוצאת בקמפיין פרסומי בהשקעה של כ-500 אלף שקל אשר יתמקד בעיתונות ובפעילות קד"מ בקרב לקוחותיה.
הקמפיין, באמצעות משרד הפרסום GPS, מורכב ממודעות פרסום המציגות שמות של מאות לקוחות, מתוך 40 אלף לקוחות החברה. בכל מודעה, מציינת החברה את שמו של הלקוח ומתארת בקצרה את התחביבים והפעילויות האהובות עליו. המודעות מנוסחות בנימה חברית ומבוססות על אסטרטגיית חיזוק הקשר עם הלקוח והתאמת השירות להעדפותיו האישיות.
עם עליית הקמפיין תצא החברה בפעילות קד"מ, במסגרתה יגיעו נציגי החברה ללקוחות ויעניקו להם תעודת הוקרה ושי לרגל חגיגות ה-40 אלף לקוחות של ניו קופל.
בנוסף, החליטה חברת ניו קופל Sixt לתרום 40 אלף שקלים לעמותת "לב אוהב" הפועלת למען ילדים הסובלים ממצוקה כלכלית.
לדברי ניר גלילי, מנכ"ל חברת ניו קופל, "חגיגות ה-40 אלף לקוחות מציינות הישג חסר תקדים של החברה שפעילותה מהווה כ-30% משוק הליסינג בישראל ונמצאת בפער גדול מאד מהמתחרים. הקמפיין הפרסומי מבטא את היחס האישי וההיכרות הקרובה מאוד שיש לחברת ניו קופל עם לקוחותיה".
ניו קופל היא חברה ציבורית בשליטת איש העסקים שלמה שמלצר, שמניותיה נסחרות בבורסה בתל-אביב.