דובק משקיעה מיליון שקל בקמפיין לסיגריות גולף 100

מרחיבה את המותג ומוסיפה קטגוריה של חפיסות קשיחות עם פינות מעוגלות הפונה לקהל יעד של נשים צעירות
שרות Bizportal |

חברת דובק משיקה את סיגריות 100GOLF בחפיסות קשיחות עם פינות מעוגלות, בקמפיין שיווקי תחת המסר: GOLF- TAKE A BREAK, ובהשקעה כוללת של כמיליון שקל.

לדברי עידית גולני, מנהלת השיווק של דובק, "לאחר שנים ארוכות שסיגריות GOLF תופסות מקום מכובד בשוק הסיגריות הישראלי עם קהל צרכנים גדול ונאמן, החליטה דובק להרחיב את המותג, וזאת לנוכח מגמות השוק המצביעות על מעבר מחפיסות רכות לחפיסות קשיחות, וכן על רצון הצרכנים בסיגריות ארוכות המגיעות בחפיסות עם פינות מעוגלות".

מטרת הרחבת המותג היא להגיע לקהל יעד של נשים צעירות המחפשות נוחות ואופנתיות לצד איכות. בשל כך, יתמקד הקמפיין בעיקר בערוצי מדיה לנשים, דוגמת המגזינים "את" ו"לאישה".

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה