HOT משקיעה חצי מיליון דולר בקמפיין חדש ל-VOD

הקמפיין צולם במשך ארבעה ימים בהונג קונג; המסר: "לראות רק מה שאתה אוהב לראות"
אפרת אדיר |

HOT עולה עם קמפיין חדש לשירות ה-VOD של החברה. זאת, לאחר השקת השירות לפני כשנה וחצי. הקמפיין, תחת המסר: "לראות רק מה שאתה אוהב לראות", עלה אתמול (ג') באמצעות משרד הפרסום באומן בר ריבנאי בערוצים המסחריים, ובהשקעה של כחצי מיליון דולר.

הקמפיין לשירות ה-VOD של HOT מדגיש את יתרונות ה-VOD ככלי המאפשר לממש את הבטחת המותג "תמיד יש משהו לאהוב". יצויין, כי בשבועות האחרונים חתמה HOT הסכם עם מספר אולפנים גדולים בעולם לפיו סרטי קולנוע של האולפנים יעמדו לרשות לקוחות שרות ה-VOD של החברה. בנוסף, בשבוע שעבר, הודיעו HOT ורשת הטלוויזיה הטובה בעולם HBO, על השקתו של שרות HBO ON DEMAND ב-HOT ומדובר בהשקה הראשונה מסוגה בעולם מחוץ לגבולות ארה"ב.

לדברי יוסי לובטון, סמנכ"ל השיווק של HOT: "היום, שנה וחצי לאחר השקתו, ברור לכל ששירות HOT VOD מהווה מהפיכה של ממש בתחום צריכת התוכן בטלוויזיה, ומביא לצופה הטלוויזיה את חוויית הצפיה האישית. שירות ה-VOD מאפשר ללקוחות HOT לצפות בתכנים שהם אוהבים בכל זמן שנוח להם ומאפשר להם לבחור תוכן רצוי, מתוך אלפי שעות של סרטים, סדרות ומגוון תוכניות העשרה ופנאי".

הסרטון החדש צולם בהונג קונג. במרכז העלילה ניצב בחור בשנות ה-20 לחייו העושה את דרכו הביתה מהעבודה. לאורך נתיב חזרתו הוא מביט באהבה גדולה ובהערצה בתמונות של דוגמנית המככבת בקמפיין ענק. שלטיה של הדוגמנית פרוסים בכל רחבי הכרך הגדול והם ניבטים אליו מכל עבר. בסופו של הסרט אנו מגלים כי הדוגמנית היא למעשה חברתו לחיים של הבחור ולאורך כל דרכו ברחבי העיר הוא פשוט ראה את אהובתו.

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה