קסטרו פותחת 2 חנויות דגל ראשונות בתאילנד

זאת בעקבות הצלחת חנויות CASTRO SHOP IN SHOP בתאילנד; משקיעה במהלך 400 אלף דולר
אפרת אדיר |

גבי רוטר, מנכ"ל משותף של חברת קסטרו הודיע היום (ג') על המשך התרחבותה של החברה בשווקי חו"ל בעקבות הצלחת חנויות CASTRO SHOP IN SHOP בתאילנד. המהלך האסטרטגי עליו החליט רוטר הינו פתיחת 2 חנויות דגל חדשות בתאילנד באמצעות הזכיין PEPPO INC, בהשקעה משותפת של כ-400 אלף דולר.

חנות הדגל הראשונה נפתחה השבוע בקניון החדש Central World Plaza. חנות הדגל השניה תיפתח בתחילת החודש הבא ב"סיאם סנטר" הקניון הראשון והמצליח ביותר בבנגקוק. החנויות מעוצבות על ידי אדריכל הפנים מיכאל אנקווה מסטודיו MU הישראלי, האחראי גם על עיצוב החנויות בישראל.

לצד הפעילות בתאילנד פועלת רשת CASTRO גם בגרמניה, שוויץ, רוסיה, אוקראינה, לטביה ורומניה.

לדברי רוטר, "מאז שנת 2004, כחלק מאסטרטגיית הצמיחה של החברה, ייסדנו תשתית ארגונית שתשרת את הפעילות הבינלאומית- הקמנו חברת שילוח במזרח הרחוק, בנינו והפעלנו מרכז לוגיסטי משוכלל ומתקדם אשר תומך בצמיחה העתידית בשווקים בינלאומיים".

צמיחתה של החברה הביאה לתחרות לא רק ברחובות הארץ אלא גם במרכזי האופנה והקניות הגדולים באירופה, כמותג אופנה בינלאומי. "אנו גאים בפרי היצירה של צוות העיצוב המוכשר והמוביל של CASTRO הכולל 18 מעצבי אופנה ישראלים, האחראים להצלחה של CASTRO ולביסוסו של המותג ברמה העולמית, כמותג אופנה עכשווי ודינמי המדבר בכל השפות", מוסיף רוטר.

אסטרטגיית החדרת המותג בשווקים הבינלאומיים מתרכזת בפרסום וקידום מכירות באמצעות הפצת קטלוג הקולקצייה- FASHION GUIDE של אופנת הנשים והגברים בחנויות. קולקציית האופנה של CASTRO מוצגת בהתאמה מלאה לקולקציה המוצגת בישראל, כאשר השינויים היחידים שנעשו מקבלים ביטוי בפריטים מחומרים המתאימים למזג האוויר בארצות אלו. שינוי נוסף מתבטא בחלוקה שונה של כמויות הפריטים, שנעשית בהתאמה לצורכי השווקים החדשים. רמת המחירים של CASTRO מותאמת לרמת המחירים של רשתות אופנה בינלאומיות דומות.

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה